opgelicht ( kijk uit oplichters )

• ik

ik heb 4 weken geleden wat besteld bij sales plaza maar tot op heden niets ontvangen . nu ben ik via kvk achter hun telefoon nr gekomen en ze gebeld maar ze zeggen gewoon glashard dat ze geen geld hebben ontvangen maar ik heb wel een afschrift rara maar uiteindelijk krijg ik niks

let op dus

• Ralf

als je een afschrift hebt..gewoon aangifte van doen…en naar de rechter stappen…

• istanbullu

Heb je je afschrift al met hen overlegd? Ik bedoel naar ze toe gefaxt heb je de bank/giro-nummer bekeken of je de goede hebt gebruikt?

Mijn ervaring met salesplaza is dat ze heel correct zijn en altijd op tijd.

• telemaniac.nl

Mensen die heel snel “oplichters” roepen zijn vaak……………. je raad het al :D {Heel betrouwbaar bedoel ik natuurlijk :D}

Maar volg Istanbullu's advies eens op. Wellicht heb je inderdaad iets verkeerd gedaan of kan men inderdaad jouw betaling niet terug vinden. Je hebt geen idee wat er bij een eenvoudige webshop komt kijken.

Dus eerst alles op een rijtje zetten en dan gaan schreeuwen.

• De eerste

Salesplaza stuurt de meeste spullen zelfs zonder dat je 1 cent betaald,je mag daar achteraf via acceptgiro betalen,behalve de toestellen maar dat lijkt me logisch,dus ik denk dat jijzelf toch echt iets fout hebt gedaan.En als jij een kopie van je afschrift zou opsturen naar salesplaza en er een normaal briefje bij doet dan is er niks aan de hand,weet ik zeker.

• Paul

ik heb ook goede ervaringen met Salesplaza, dus dat zal echt wel een vergissing zijn! Stuur even de bescheiden door!! Dan komt het vast goed!

Paul

www.gsmdealer.nl

• Cees van Roekel

Hey je bent wel vrij prijzig of beter gezegt DUUR Paul maarja

greetz,

• Hellobaby

Paul mag ook wat verdienen! Niet teveel anders ziet hij de hele dag op het forum (haha)

Grtz Hellobaby

• bennie

Hallo

Ik heb zeeeeeer goede ervaring met salezplaza en ze sturen eerst de spullen en dan betaal ik pas.

Ook als er iets misgaat of stuk is is het geen enkel probleem.

Dus waar dit lulverhaal wegkomt weet ik niet maar mensen schreeuwen zo gauw iets

nee ik werk er niet maar kan het niet goed hebben dan men gelijk roept dat het oplichters zijn, een negatief bericht wat niet op waarheid berust is ook een form van oplichting.

• Paul

ik verdien in iede geval genoeg: dus ik kan mijn auto betalen, kan mijn vakantie naar Mexico betalen en kan er nog aardig leuke dingen van doen :)

En als je op accessoires doelt: Ja, dan ben ik verschrikkelijk duur, maar ook niet mijn main-verkoop. Let wel op: alle prijzen zijn inclusief verzendkosten en origineel!

Paul

www.gsmdealer.nl