gsmweb.nl of gsmtrack.nl

• Laurens

Goedendag mensen,

ik heb een vraag en die gaat als volgt: ik wil binnenkort een telefoon met abbo kopen op internet omdat dat verreweg veel goedkoper is. Nu ben ik blijven hangen tussen de sites www.gsmweb.nl en www.gsmtrack.nl.

Het hangt van de telefoon of welke site dan wel goedkoper is. Nu heb ik het forum grotendeels afgelopen om te kijken naar de gegeven kritieken. gsmtrack had naar mijn mening iets meer kritieken dan gsmweb maar dat werd ook vaak weer tegengesproken. Wat adviseren jullie, ook misschien door eerdere ervaringen en zijn de sites ook goed betrouwbaar?

Het zijn vaak geen kleine bedragen dus ik wil er graag zeker van zijn dat een site deugt.

Allet tips zijn van harte welkom,

groet

Laurens

• Hellobaby

Laurens,

Volgens mij zijn het allebei gewoon goede en serieuze shops. Dit in tegenstelling tot een paar andere. Voor shop survey zou ik zeggen kijk op de volgende site`s : www.telecomvergelijker.nl en www.tweakers.net

Maar ik weet het zeker dat ze allebei goed zijn. Echter voor betere aanbiedingen moet je niet hier zijn. Over het algemeen zijn ze toch iets minder voordelig dan andere web bedrijven.

Grtz Hellobabay

• WitteWel

Yep , biede bedrijven zijn gewoon reguliere betrouwbare bedrijven.

Persoonlijk zou ik gaan voor 2call.nl , deze hebben vaak een van de beste aanbiedingen.

Natuurlijk verschillen de aanbiedingen per maand en per shop dus kijk eens op je gemak rond op telecomvergelijker of op Tweakers.

C-ya , WitteWel

• Laurens

De nokia 7250 staat nu voor o€ op www.gsmtrack.nl. de goedkoopste aanbieder tot nu toe :)

enorm bedankt voor de info

gr, laurens

• Paul

wel een importtoestel dan :D, maar gsmtrack is vaak wel scherp in aanbiedingen jah!

Paul

www.gsmdealer.nl

• WitteWel

€0 icm welk abb :?

Maakt nogal veel uit , met een abb van €40,- p/m zijn nogal veel gsm's €0,-

2 keer rondkijken kan nooit geen kwaad.

Succes , WitteWel

• laurens

het is een abbo van t-mobile, 2 jaar met 225 min. die aantal minuten heb ik wel nodig.

groet,

Laurens