Phonehouse slechte ervaring

• Kleiterp

In december een mobiele telefoon gekocht bij de phonehouse. Na een aantal maanden bleek mijn telefoon een alcatel 311 constant uit te vallen. Deze werd opgestuurd ter reparatie. Na twee weken kreeg ik hem terug. Maar na een tijdje kwam de oude klacht terug.

Voor een tweede keer werdt het toestel verzonden. Na twee weken kon ik mijn toestel ophalen. Maar in de winkel bleek dat mijn batterij zoek was geraakt. Ik kreeg tot 3 keer een vervangend toestel mee omdat er steeds iets mis was met het leentoestel. Na een aantal bezoeken en telefoontjes naar phonehouse kreeg ik uiteindelijk een nieuwe batterij.

Maar hier eindigd het verhaal niet. Want al na een week bleek het oude probleem terug te keren. Na overleg met de phonehouse werd me een nieuw toestel toegezonden omdat het vertrouwen in mijn oude mobiele telefoon was verdwenen. Dit zou met spoed voor me geregeld worden.

Dit gebeurde niet en ik ben dan zelf ook op zoek gegaan naar mijn mobiele telefoon. Na enig speur werk heb ik zelf het probleem opgelost. Wat een manager niet lukte in drie dagen lukte bleek achteraf een kwartiertje werk te zijn. Het nieuwe toestel kon ik ophalen.

Eindigde hier de problemen maar… Het nieuwe mobieltje bleek een tweede handsje te zijn. Deze was op versschillende plaatsen beschadigd. Weer bellen en bezoeken brengen aan het kantoor en na veel gezeur heen en weer kon ik dan en ander nieuw mobieltje halen bij een andere vestiging.

Het einde van het verhaal….Nee helaas, dit mobieltje was verder goed maar voorzien van oude software. Het mobieltje nog uit de tijd van Libertel is niet voorzien van dezelfde opties als de vorige. Een telefoontje aan de phonehouse werpte geen vruchten af. eigenlijks was ik maar een zeur en moest maar akkoord gaan met het verouderde toestel. Een andere optie was het toestel op te laten sturen en te laten voorzien van de juiste sotware.

Mijn vertrouwen in de phonehouse en zijn personeel is zo laag dat ik niet ben ingegaan op zjin aanbod en ik zal een teen aanbod doen.

Zijn er meer mensen die problemen hebben met phonehouse!!! Ik hoor het graag of zijn er mensen die me kunnen vertellen wat ik zo'n geval het beste kan doen.Ondanks mijn lange verhaal is dit nog maar de beknopte versie en ben de phonehouse dan ook meer dan zat.

• Kleiterp

Lees ik ineens dat deze site is bedoeld voor online telecom bedrijven. Waar zou ik en bericht als deze wel kwijt kunnen?+

• mArKy'0h!

mischien gsm.startpagina.nl prikbord?.. :)

suc6.. :)

• hyperman

Wat een gelul ik geloof er geen reed van,wat jij sjaak.

Ik ook niet hyperman.

Meneer ….Kleiterp kletst uit zijn nek denk ik .

wat denk jij sjaak.

ik denk het zelfde.

• sjaak

dat denk ik ook hyperman

het is gewoon gezeur

• hyperman

wat een kneus

• sjaak

kwiebus

• Ikke

Ga eens langs bij een andere Phonehouse in de buurt zou ik zeggen