GSMTRACK.NL is een waardeloos bedrijf!!!

• Joanne

Volgens mij is het meer regel dan uitzondering dat het daar fout gaat!!

Alles LIJKT goed te gaan, snelle levering, vriendelijk personeel, maar OWEE als er iets fout gaat, gsm kapot, verkeerde rekening, te weinig geld terug gekregen…. nou BERG JE DAN MAAR want vanaf dat moment ZEGT gsmtrack.nl vooral nog maar dat ze er alles aan gaan doen. Forget it! Ze doen helemaal niks meer! Bestaan ze uberhaubt nog wel? Want na 638415746376836365394365365 mailtjes is er nog steeds niks goed afgehandeld!

Wat een $#%#@! bedrijf!

• Johan vd Velden

Effe vooropgesteld dat dit jou mening is. Heb redelijk wat ervaring met de verschillende webshops, heb deze week samen met 3 vrienden een t-mobile verlenging met een 7250 gedaan, ze zijn absoluut de goedkoopste en ik had ze gewoon 2 dagen later in huis zonder enig probleem, en dat is wel eens ooit anders geweest. Telefoon en mail werden bij mij altijd beantwoord, kortom weinig op aan te merken en dat heb ik van meerdere personen gehoord . . .

Groet Johan.

• Karin

Pardon?

Als er een webwinkel is waar problemen snel opgelost worden is het daar wel! Er was mij per abuis een 6610 opgestuurd i.p.v een 6100. Nadat ik ervoor gebeld had werd ik zeer vriendelijk en correct geholpen door een van hun medewerkers, ik dacht ene Wesley, en na een overlegje werd me verteld dat ik alles terug moest sturen behalve de simkaart, en de volgende dag zelfs (!!) kreeg ik het juiste pakketje aangeboden, met als bonus dat de verzendkosten voor hun rekening waren!

Uiteraard is het vervelend als er iets mis gaat, maar zeg nou zelf, heb jij op je werkplek nog nooit een fout gemaakt? Zolang het opgelost wordt is er niets aan de hand, en wat dat betreft is GSMtrack absoluut geen slecht bedrijf!

Met vriendelijke groet,

Karin Borgman

• Dennis-GSMTrack.nl

Punt 1

Meer regel dan uitzondering dat er iets fout gaat ?

Met 1,1 % van onze zendingen / transakties gaat iets fout, verkeerd geleverd, verdwenen cq gestolen tijdens transport, en geloof mij maar dat dat een heel laag en acceptabel percentage is.

Punt 2

GSM defect ?

Al onze reparaties worden volgens normen en voorwaarden van betreffende leveranciers gerepareerd, we hebben zelfs een antwoordnummer zodat onze klanten hun defecte toestellen kosteloos naar ons kunnen retouneren. En ja, helaas gaan gsmtoestellen nog steeds kapot, geloof me dat ik dat heel graag anders zou zien, maar helaas maak ik ze niet zelf.

Punt 3

Te weinig geld terug ontvangen ?

Onmogelijk, bij iedere bestelling met een zogenaamde geld terug aanbieding zit een creditnota op datum, en ons systeem boekt volautomatisch na 42 dagen het desbetreffende bedrag retour op bankrekening van de klant.

Punt 4

Problemen doen ze helemaal niets aan ?

Ik alleen al ben 6 dagen in de week regelneef, 4 mensen in vaste dienst, en problemen cq fouten worden door ons absoluut met 2 handen aangepakt want ook ik heb tijdens mijn studie geleerd dat de snelheid van negatieve reklame stukken hoger ligt dan die van positieve reklame.

Punt 5

638415746376836365394365365 mailtjes ?

Op zeker een leugen, snelheid van mail beantwoorden staat bij ons nummer 1, laten zien dat je aanwezig bent, er zit 1 persoon 8,5 uur per dag bovenop, kortom ook hier geloof ik helemaal niets van.

Punt 6

Bestaan ze uberhaupt nog wel ?

Jazeker, in volle glorie zelfs, sterker nog, over een dag of 10 is www.gsmtrack.be zelfs een feit.

Punt 7

En dan als laatste dit nog, daar ik niet weet wie je bent, je voornaam komt niet voor in de info-inbox, helpdesk-inbox, en bestellingen-inbox van onze mailserver van de afgelopen 3 maannden, nodig ik je uit om een eventueel nog bestaand og onopgelost probleem kenbaar te maken aan onderstaand emailadres, want ik ben toch reuze nieuwsgierig waar we het hier over hebben . . .

MvrGr

Dennis

www.gsmtrack.nl

dennis@gsmtrack.nl

• Thomas

Dit zijn mijn ervaringen met GSMTRACK.nl

1. Ik heb daar een gsm besteld zonder abbo, en binnen 2 werkdagen werd mijn gsm bezorgd. PERFECT

2. Mijn gsm ging kapot, naar hun opgebeld dit en dit is het probleem. Stuur maar op naar de fabrikant en dan krijg jij van ons de verzendkosten vergoed. Eind januari heb ik mijn gsm opgestuurd en 3/4juni had ik een onkostenvergoeding binnen voor die verzendkosten. Dit vind ik RONDUIT SLECHT, temeer omdat ik er 3emails over heb gestuurd, vragen wanneer ik nu eindelijk dat geld eens tegemoet kon zien. Hiervan is maar 1email beantwoord en daarnaast heb ik nog 2x achter aangbeld wanneer ik dat geld nu eindelijk eens kreeg. Verwijzend naar PUNT 5 van Dennis, waarom werden deze 3emails die ik jullie heb gestuurd niet allemaal beantwoord. Die email die ik wel beantwoord kreeg, was naar ongeveer 2/3 weken nadat ik hem verstuurd had.

3. En afgelopen vrijdag had ik naar jullie gebeld, omdat mijn gsm weer dezelfde problemen heeft als bij de 1e keer en toen is er niks over gezegd over :een antwoordnummer waar ik mijn defecte toestellen kosteloos heen kon retouneren.

• Max

Ik ben het er niet mee eens dat GSMTrack.nl een waardenloos bedrijf is. Ik heb enkele weken terug een telefoon besteld daar. Na een paar dagen heb ik hem ontvangen. Het schermpje van de telefoon was echter niet helemaal in orde. Ik heb toen even gebeld naar ze en vervolgens de telefoon opgestuurd. Binnen enkele dagen had ik een nieuw toestel in mijn bezit.

Mijn ervaringen met GSMTrack.nl zijn gewoon goed en ik kan het iedereen aanraden om daar een telefoontje te kopen want ze zijn verre weg het goedkoopste!

• WitteWel

Ben je een vriend van Dennis of zo , want ze zijn bij lange na niet de goedkoopste :?:?:?

Doet verder niets af aan de zaak ofzo , maar Dennis is niet zo zielig dat je alles moet ophemelen ;-)

C-ya , WitteWel

• Paul

als ik even zo vrij ben om even te reageren op probleemafhandeling:

het is vaak als webshop moeilijk om problemen per direct en goed op te lossen. Vaak komen er de volgende dingen bij kijken:

1) De cashdeal die niet uitbetaald is: is deze al wel uitbetaald door de provider, heeft de klant het juiste rekenignummer gegeven, heeft de klant de cashdeal ontvangen (en probeert het dus nog eens). Deze laatste komt ook helaas wel eens voor. Wij als webshops moeten dusw goed opletten met uitbetalingen en kijken waar de fouten ontstaan. Deze eerste punt heb je natuurlijk al niet als je een reguliere winkel binnenloopt.

2) Het toestel is tijdelijk niet voorraadig of is kapot: je zit met het afstandsprobleem. Je moet de klant goed te woord staan en het probleem gezamenlijk oplossen, echter ook hier heeft de webshop het nadeel dat hij afhankelijk is van een derde partij: namelijk de transporteur. Ook hier vallen wel eens steken.

Paul

www.gsmdealer.nl