Punt 1
Meer regel dan uitzondering dat er iets fout gaat ?
Met 1,1 % van onze zendingen / transakties gaat iets fout, verkeerd geleverd, verdwenen cq gestolen tijdens transport, en geloof mij maar dat dat een heel laag en acceptabel percentage is.
Punt 2
GSM defect ?
Al onze reparaties worden volgens normen en voorwaarden van betreffende leveranciers gerepareerd, we hebben zelfs een antwoordnummer zodat onze klanten hun defecte toestellen kosteloos naar ons kunnen retouneren. En ja, helaas gaan gsmtoestellen nog steeds kapot, geloof me dat ik dat heel graag anders zou zien, maar helaas maak ik ze niet zelf.
Punt 3
Te weinig geld terug ontvangen ?
Onmogelijk, bij iedere bestelling met een zogenaamde geld terug aanbieding zit een creditnota op datum, en ons systeem boekt volautomatisch na 42 dagen het desbetreffende bedrag retour op bankrekening van de klant.
Punt 4
Problemen doen ze helemaal niets aan ?
Ik alleen al ben 6 dagen in de week regelneef, 4 mensen in vaste dienst, en problemen cq fouten worden door ons absoluut met 2 handen aangepakt want ook ik heb tijdens mijn studie geleerd dat de snelheid van negatieve reklame stukken hoger ligt dan die van positieve reklame.
Punt 5
638415746376836365394365365 mailtjes ?
Op zeker een leugen, snelheid van mail beantwoorden staat bij ons nummer 1, laten zien dat je aanwezig bent, er zit 1 persoon 8,5 uur per dag bovenop, kortom ook hier geloof ik helemaal niets van.
Punt 6
Bestaan ze uberhaupt nog wel ?
Jazeker, in volle glorie zelfs, sterker nog, over een dag of 10 is www.gsmtrack.be zelfs een feit.
Punt 7
En dan als laatste dit nog, daar ik niet weet wie je bent, je voornaam komt niet voor in de info-inbox, helpdesk-inbox, en bestellingen-inbox van onze mailserver van de afgelopen 3 maannden, nodig ik je uit om een eventueel nog bestaand og onopgelost probleem kenbaar te maken aan onderstaand emailadres, want ik ben toch reuze nieuwsgierig waar we het hier over hebben . . .
MvrGr
Dennis
www.gsmtrack.nl
dennis@gsmtrack.nl