Sagem MYX-6 - Nokia 7250 - SE610

• SandaP

Ik zit met een probleem………dat valt trouwens ook wel mee, maar OK

Ik wil een nieuwe telefoon aanschaffen maar ik twijfel tussen een Sagem MYX-6, een SE610 of een Nokia 7250.,

Beide met camera

Iemand toevallig ervaring met Sagem, want ik heb alleen maar Nokia's gehad??

Sagem ; 160 * 160 scherm, 65K kleuren, TFT , 110x46x22 (LxBxH in mm) GRATIS bij abonnement

SE610 Display met 65k kleuren, ingebouwde camera, polyfone beltonen, USB-ondersteuning, stemactivering, MMS, Java-toepassingen, voice memo, foto-telefoonboek.

102x44x19 (LxBxH in mm) en ook gratis bij hetzelfde abon.

Nokia : Blijft een Nokia, dus naar mijn mening VET, 128 * 160 scherm, 4056 kleuren, 105 x 44 x 19 mm (LxBxH) 100 euro bij abonnement

zie http://forum.fok.nl/showtopic.php/341401/1

• festina lente

Hallo,kijk eens op www.threegmobile.net,daar staat een complete review van de Sagem MYX-6 in vergelijking met de T610.

I

• WitteWel

De Sagem is wat groter als beide andere dus zou voor mij al een reden zijn om deze niet te nemen.

Ikzelf heb een 7210 (7250 zonder cam.) gehad en het zijn idd. erg mooie modellen maar geluid en beeld vallen mij erg tegen van Nokia.

ikzelf heb nu een Samsung s100 en morgen/overmorgen verwacht ik mijn T610 , want naar het schijnt heeft de T610 een bijna even mooi scherm en polyfoon geluiden als die van Samsung , en ook nog ens vele gebruikers mogelijkheden en de prijs van de SE vind ik ook wel ok.

Succes , WitteWel

• SandaP

Bedankt Wittewel en festina lente. Ik denk dat ik toch voor de SE610 ga kiezen