Iemand ervaring met GSMSHOP.NL?

• Larissa

Ik heb een telefoon bestelt bij gsmshop.nl, heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb namelijk vorige week donderdag een telefoon besteld, en nog steeds niks gehad terwijl ze beloven binnen enkele dagen te leveren. Ik heb hun hierop een mail gestuurd en afgelopen woensdag reactie gehad dat deze binnen enkele dagen bezorgt zou worden, echter het is nu zondag en nog steeds niks ontvangen…

Heeft iemand dit ook eens meegemaakt bij www.gsmshop.nl?

BVD

• Savo

ja, ik maak dit nu mee. Precies hetzelfde: ik heb een gsm besteld op 19 mei en nog steeds niets binnen. Het zou bij mij vrijdag verstuurd worden dus zou het er maandag of uiterlijk dinsdag moeten zijn. Ik ben benieuwd.

• istanbullu

Ik heb op zondag nog nooit post onvangen??? Waar woon je eigenlijk, ontvang jij wel post op zondag:?

• freek

je kan toch na woensdag nog op donderdag, vrijdag of zaterdag post ontvangen, 'bullu? Eerst nadenken voordat je zoiets schrijft hè.

• istanbullu

Nou als iemand zegt dt het zondag is en niets heeft ontvangen dan, kan je bijna gaan denken dat deze persoon op zondag ook post ontvangt, trouwens kijk op de andere forum nar het bericht en verbaas jezelf :)

• Johan

Ik heb er een paar jaar geleden een telefoon besteld en nu weer. Nooit problemen gehad, zijn goedkoop en bestaan al heel lang voor een internetwinkel (vanaf 1998 al geloof ik). Op zondag wordt in ieder geval niet afgeleverd.

Succes