GSMnederland.nl

• ToBeTrust?

Hallo,

Kan iemand mij vertellen waarom een abbo + toestel op internet bestellen

veel goedkoper is en je soms zelfs geld retour krijgt en is dit ook betrouwbaar ?

Ik wil zelf bij GSMnederland een Debitel-Voda 150 + NOKIA 8310 of 7210

afsluiten waar ik geen toestelkosten, aansluitkosten krijgt en EUR 100,-

retour !?

• freek

gsmnederland is de goedkoopste gsmsite van internet. Het is een van de weinige (ik weet geen andere site) die bij een abonnement een mooie telefoon gratis doet én dan nog eens 50, 75 of zelfs 100 euro op je rekening stort. Bij de meeste sites is de ‘cashback-actie’ alleen bij een los abonnement.

Waarom gsmnederland zo handelt? Ze zullen de telefoons we l in grote partijen importeren en dus goedkoper van de hand doen? Of ze maken op iets anders enorme winst en doen zodoende de telefoons in de uitverkoop? Geen idee.

• alpaca

Het leveren van gsm toestellen is dus het grote probleem. Wacht er al 11 dagen op. Ze nemen genoegen met een lagere winst dat de winkels. Echter het leveren vind ik nog niet goed. In een winkel of elders zijn ze wel sneller.

• pega

maar ik vraag me dus af krijg je ook echt wel het mobieltje enzo ? want ik heb nog nix gehoord heb ze zelf al 2 keer gemaild heb zo`n 14 dagen geleden alles op de post gedaan

• alpaca

je krijgt wel een bevestiging van ze. Anders even een email sturen of bellen.

Kreeg mail dat abo door provider geaccepteerd was en dat de gsm binnen 2/3 werkdagen weer bij hun binnen zou komen. Weet natuurlijk niet hoeveel dagen zij in het jaar werken. Want die 2/3 werkdagen worden wel heel lang zo. enige voordeel is dat zij over het algemeen het goedkoopst zijn, maar als ik wist dat ik zo lang moest wachten was ik naar elders gegaan.

dit stond nog in het email naar mij

Mochten er nog vragen zijn dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

T: (050) 360 10 20

F: (050) 360 10 19

E: info@gsmnederland.nl

• pega

ik heb nog steeds geen bevestiging dus ik denk dat ze oftewelniet meer bestaan of gewoon nietkunnen leveren dan ga ikmaar gewoon in de winkel n 3510i halen met prepaid pakket voor 159 euro blijkbaar leveren die inet winkels aleen maar leuke praatjes

• Annelies

Ik heb tzelfde, zit al bijna 2 weken te wachten tot ik een bevestigingsmailtje krijg van GSMNederland dat ik ben geaccepteerd. Ik vraag me af of je nog onder dat contract uitkunt als je al getekend hebt?