telefoon via internet

• Ruud

Hoi ik kan vanavond een telefoon kopen via het internet

we hebben afgesproken bij een macdonals en ik ga samen met een maat van me

is dit te vertrouwen??

Gr. Ruud

• FLEXâ„¢

zou ik wat meer info moeten hebben over wie, hoe duur, wat, waarom enzo. Gewoon wat meer achtergrond info.

• telemaniac.nl

Inderdaad zou wat meer informatie welkom zijn om duidelijk te kunnen beoordelen of de deal een safe deal is. Vreemd blijf ik het vinden dat men op zogenaamd neutrale plek afspreekt als men niets te verbergen heeft. Alleen al daarbij stel ik vragen. Maar met meer info kan het een stuk duidelijker worden. Wees hoe dan ook op je hoede. 1 tip vooraf: klinkt het te goed om waar te zijn……… dan is dat het ook !

www.telemaniac.nl

• FLEXâ„¢

als het om maar 1 telefoon gaat dan kan je nog een maat van je achter een computer ergens zetten. Dan kan je even het imei nummer doorbellen die hij dan online kan checken of hij (wellicht) gestolen staat. Dit is nog steeds geen zekerheid dat tie niet gejat is overigens. Met *#06$ kan je het serie/imei-nummer te voorschijn toveren. Op deze site http://www.yunu-imei.nl/ kan je vervolgens checken of de telefoon wellicht gestolen is. Het biedt iets meer zekerheid.

Helaas kan je met net zo veel gemak de imei code veranderen, dus weet je het nooit zeker, zeker als je alleen een losse telefoon koopt zonder doos met imei-sticker erop.

Daarom, neutrale plek, geen doos, geen papieren, geen bon. Als je geen last van je geweten wilt krijgen, niet doen. Kans is (erg) groot dat tie gejat is.

Succes