Volgende maand betere cashdeals?

• WitteWel

Wat niet in de bundel valt is nog altijd erg goedkoop in vergelijking met bv. een T-mobile 150 abb.

C-ya , WitteWel

• telemaniac.nl

Voorlopig zijn alleen de T Mobile, Debitel en te Orange vergoedingen binnen. De rest zal morgen of overmorgen binnen komen. Debitel voeren wij niet actief dus die laat ik achterwegen.

Orange: Weinig veranderingen. De Free 20 gaat een 20 euro naar beneden voor een 1 jarige aansluiting, maar een 20 euro omhoog voor de 2 jarige aansluitingen. De rest van het assortiment blijft hetzelfde qua vergoedingen. Een jammer punt is wel dat de extra 35 euro introductie beltegoed komt te vervallen. {Wie nog echt heel snel is kan nog mee in de laatste loodjes van deze maand. Maar dan moeten de bescheiden wel uiterlijk, en compleet voor zaterdag 10 uur binnen zijn}.

T Mobile: Gaat in alle opzichten er op vooruit. De verschillen varieren van 15 tot 50 euro meer per abonnement. Ook de lopende netwerkacties worden voortgezet, te weten: 1 jarig wel en 2 jarig geen aansluitkosten. De Sim Only's zijn me nog niet duidelijk. Het lijkt dat T Mobile zijn dipje een beetje voorbij is. {Heb me laten vertellen dat de acties van het eerste kwartaal dusdanig succesvol zijn geweest dat men 55 miljoen euro aan aansluitkosten moest ophoesten. En dat deed toch een beetje pijn :D. Vandaar het dipje}.

www.telemaniac.nl

• Frits!

Heb zelf een o2 abo…

Prima dekking, en lekker goedkoop. Bel es gewoon wat vaker naar vast (kon toch een paar terug ook? Waarom verplicht iedereen op ‘t mobieltje bellen? Voor de hype?) En zet je vrienden wellicht ook aan de o2… als ze geen zin hebben in een abo, dan prepaid. Want die is bij o2 ook aantrekkelijk: Goede dekking, voordelige SMS bundels, beltegoed en sms’jes makkelijk opvragen op je scherm…

Niet dat ik reclame loop te maken… Maar ik snap gewoon niet dat jullie kapitalen neerleggen bij een andere provider voor minder bellen!

En bovendien, de hele dag door bellen voor 15 cent naar overige providers is ook echt niet duur.

• FLEXâ„¢

O2…. BAH! Heb er een jaar lang van kunnen “genieten”. Slecht bereik, slechte klantenservice, belminuten die verdwenen, aansluitkosten die werden afgeschreven wat niet de bedoeling was, terugbetalingen die niet kwamen enz enz enz.. Tuurlijk is O2 goedkoper, maar erg weinig mensen die O2 hebben heb ik wel gemerkt op m'n rekeningen. Dat goedkoop bellen naar O2 is natuurlijk leuk, maar als weinig mensen O2 hebben, dan schiet dat nog niet echt op, en je gaat toch niet al je vrienden vragen of ze O2 hebben? Nee geen O2 meer voor mij, heb gister een nieuw abbo afgesloten en O2 eindelijk opgezegd. Tijd voor weer fatsoenlijk bereik bij Vodafone.

• Oscar

Erg jammer dat het tijdperk van écht goedkoper, zo niet gratis, acties is opgehouden. Ik hoop dat zoiets nog terugkomt… Maar wanneer..??

Groeten

Oscar

• kim

Hi,

Het kan aan mij liggen, maar ik heb nog niet echt iets gemerkt ?

greetz kim

• Michar

Ga maar eens in de auto proberen te bellen met O2.

dan zuigt O2 echt gigantisch.

• marco

ik heb een o2 abbonement, is redelijk goed altijd wel berijk alleen soms hoor je diegene die je belt wat minder goed maar voor de rest goed en de prijs valt volgens mij ook wel mee hoor, je krijgt er gratis dvd bij of digitale camera dus ik weet niet waar jij het over heb.kim schreef:

>

> Ach, die O2 is ook maar waardeloos. Wie heeft er nu een O2

> abonnement? Bijna niemand die ik ken. Dus is het bellen nog

> duur.

• Frits!

Toch gek dat ze dan zijn uitgeroepen tot het netwerk met de beste verbinding onderweg…

"Zo heeft O2 de beste score op onafgebroken verbindingen van 99,8% op de snelwegen! Dit wil zeggen: bellen is contact! Tevens heeft O2 op de snelwegen de beste geluidskwaliteit.

Bron: LCC Benchmark rapport, 17 juli 2002"

We hebben het wel over de dekking van o2 nu he, niet 4 jaar terug ;)

• Jolanda

Ik bel nu ook al een jaar met o2 en ook geen problemen. De factuur klopt bereik goed ja en die klanteservice heb ik dus nooit nodig en toen ik ze 2 keer nodig had had ik ze gelijk aan de lijn met goed uitleg. Mijn man heeft orange en ook die is goed maar o2 zeker goedkoper. Ik moet zeggen ik bel wel veel vast en mensen met o2 dus ik ben nooit meer kwijt als 15 euro in de maand.