Volgende maand betere cashdeals?

• kim

Is er nog hoop? Mijn t-mobile-abbo loopt volgende week af (waar ik per maand 2,95 voor betaalde), en eigenlijk vind ik de huidige tarieven net iets te hoog. Het hoeft niet zo laag te zijn als nu, maar nu zou ik 11,25 voor hetzelfde abbo betalen…

greetz Kim

• telemaniac.nl

T Mobile schijnt tot eind juni deze bonussen te behouden. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat men mij verrast :D

www.telemaniac.nl

• istanbullu

Daar heb je gelijk in, remember orange :D

• telemaniac.nl

:D:D:D:D:D:D:D:D

• Pang

Deze maand heeft O2 zeer scherpe aanbiedingen.

Pang

www.gxm.nl

• kim

Ach, die O2 is ook maar waardeloos. Wie heeft er nu een O2 abonnement? Bijna niemand die ik ken. Dus is het bellen nog duur.

• telemaniac.nl

Ik heb zojuist de nieuwe aansluitvergoedingen binnen gekregen. Zal er weldra duidelijkheid over geven.

www.telemaniac.nl

• istanbullu

SHARE AND TELL :D

• fat chas

Als je o2 er als tweede abonnement bij neemt en voornamelijk gebruikt voor het bellen naar mensen met een vaste lijn, zoals je ouders bijvoorbeeld, dan is die gratis Siemens s55 met camera i.c.m. een tweejarig abonnement nog steeds erg aantrekkelijk. Je kunt ook afspreken met mensen die je veel belt (je vriend/vriendin) dat zij hetzelfde o2-abonnement of een prepaidkaart van o2 nemen. Dan zijn die 500 belminuten echt ruimschoots voldoende.

Volgens mij is er nog geen winkel die dit toestel voor €300 aanbiedt. Weet niet of er een simlock opzit, maar het unlocken kan bij Erlan's Unlock en Reparatie Service voor €20.

Ik vind dit echt een goede aanbieding, mits je een ander abonnement (Vodafone, T-Mobile) hebt voor bellen naar niet-o2-nummers.

• Paul

er zit in ieder geval geen lock op, maar ergens bij het uitzetten van de telefoon zie je wel een baar bubbeltjes van O2… tenminste… ik kan ze van O2 rechtstreeks krijgen en dan zijn ze al simlockvrij. Ik neem aan dat ze dan ook simlockvrij over de toonbank gaan!

Paul

www.gsmdealer.nl