GSM Shop.nl !$!%^~$@#^

• Raymond

Hallo,

even een vraaagje: wat zijn de ervaringen met deze club? Ik zit nu al sinds september vorig jaar op een flink bedrag retourprovisie van ze te wachten.

Heb reeds meerdere malen gebeld en gemaild, maar telkens niemand bereikbaar en belofte dat ik snel geld retour krijg.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik zit te overwegen om maar verdere stappen te gaan ondernemen.

Verder: binnenkort verloopt mijn 360 min. abonnement bij O2. Wie weet waar ik mijn abonnement “betrouwbaar” kan verlengenen wat krijg ik dan retour?

Alvast dank voor reacties.

• istanbullu

Kijk even bij www.telecomvergelijker.nl daar staan meedere postings over gsmshop.nl en ook ervaringen met andere webshop.

• telemaniac.nl

Met vervelende vertragingen hebben alle shops wel eens te maken. Alhoewel ik toe moet geven dat september vorig jaar wel heel extreem lang is. Wat is het abonnement dat je hebt aangesloten ?

www.telemaniac.nl

• Raymond

Het abo wat ik via GSM shop heb aangesloten betreft een 120 min. bundel bij O2.

Ik moet nu voor mezelf een 360 abo + 1 Mb. GPRS bij O2 verlengen. Verder weinig keus, aangezien het voor een XDA is.

gr,

Raymond

• Paul

XDA's kan je tegenwoordig ook unlocken! Ik geloof dat www.gsmdelft.nl dat ook kan! Heb ik goede ervaringen mee… dan kan je na de unlock elke provider in stoppen die je wilt!

Paul

www.gsmdealer.nl

• istanbullu

R. van Nooijen is inderdaad een goeie. Ik ben ook al een paar keer geweest en altijd geod geholpen, zelfs mijn gsm naar nokia gestuurd en een nieuwe bij ze voor me versierd, inderdaad heel goed..

• Ikke

ik wacht al vanaf november, vaak gemaild en gebeld…

een berichtje aan stichting de ombudsman en de consumentenbond raad ik aan, zodat niet meer mensen bij ze gaan bestellen!