Nokia DT-1 Musicstand

• Ruud

Hallo iedereen

nokia heeft een mooie tool ontwikkeld voor de nokia 6800 en 7250 de nokia dt-1 musicstand.

de telefoon wordt via de pop port op deze tool bevestigd

nu heeft de nokia 6610 (welke ik heb) ook een pop poort en pas ook op de DT-1 musicstand.

maar hij schijnt er niet op te werken heeft iemand hier ervaring mee??

kan dit misschien simpel door en instelling te wijzigen worden op gelost.

deze vraag is denk ik nog vrij recent omdat de tool vrij nieuw is

Volgens mij houdt de nokia 6610 het op de een of andere manier tegen dat de radio via dit nieuwe apparaat werk

IK HOOP DAT IEMAND HIER WAT VAN AF WEET!!!

• Paul

volgens mij is de 6610 er inderdaad niet voor geschikt. Alleen de nieuwe modellen van Nokia werken erop…

Paul

www.gsmdealer.nl

• Ruud

Ik heb vernomen dat de nokia 6610 (en de 6100 en de 7210) er wel inpassen, het gaat via dezelfde poort. De pop port. Ook hebben ze dezelfde functies als de nokia 6800 en 7250.

Hiermee bedoel ik dus de radio functie en luidspreker functie. Maar dat het niet werkt omdat de 6610 en andere software versie heeft.

Hoe is dit op te lossen??????????????????????????????????

komen hier uberhaubt software updates voor????

Groeten Ruud

• Michar

software-updates worden naar mijn weten nooit officieel door nokia uitgebracht of op internet gezet om te updaten.

Het enigste wat je kunt proberen om een officiële software update te bemachtigen is naar een nokiacenter (maar een maar in nederland) te gaan.

Daar kunnen ze je software vernieuwen maar dat doen ze alleen met uitzondering als je een hele goede exceptionele reden daarvoor hebt.

Denk dus eigenlijk niet dat ze met jouw reden genoeg nemen.

anyway succes,