aanbiedingen gsmweb

• Patricia

Hallo!!!!!

kan iemand mij iets vertellen over de aanbieding op gsm web. Specifiek over het abonnement van O2 met 500 belminuten voor 2,50 per maand!!

Dit is alleen een abonnement en je moet zelf in het bezit zijn van een mobiele telefoon die simlock vrij is. ( die heb ik in mijn bezit)

Ik vind de lage prijs erg verdacht. Weet iemand misschien of er kleine lettertjes zijn??

Ik hoor graag jullie reactie!!

Alvast bedankt,

Patricia

• Savo

Nee, zit geen addertje onder het gras. Bij gsmeasy is hetzelfde abonnement trouwens nog 1 euro en een vvv-bon van 10 euro goedkoper. (is niet als reclame bedoeld)

• Erik

Nee hoor, er zit inderdaad geen addertje onder het gras. Heb zelf ook zo'n abonnement. Super goedkoop en 3 maanden voor het einde weer opzeggen en kijken wat er volgend jaar weer in de aanbieding is.

Tof om 8 uur en 20 minuten te bellen voor Euro 2,50 per maand naar vaste nummers.

Erik

• Frits!

… en mobiele nummers van o2 ;)

• Erik

Je kunt inderdaad ook mobiele nummers van O2 bellen voor € 0,01 per minuut 24 uur per dag 7 dagen in de week, maar ook de nummers van TELFORT. O2 wordt immers Telfort.

Voor de duidelijkheid: alle nummers die beginnen met 06-45 (O2) en 06-19 (TELFORT) kun je bellen voor het bovenstaande tarief.

• Erik

En last but not least:

WWW.GSMWEB.NL is niet de goedkoopste!

Ga naar WWW.GSMEASY.NL en zoek naar het O2-500 abonnement.

Steek de cashback in je zak en betaal gemiddeld per maand € 1,66 !!!!!!!!!! incl. de 500 belminuten naar vaste nummers en 06 nummers van Telfort en O2 !!!!

• telemaniac.nl

Niet alle nummer die beginnen met een bepaalde cijferreeks zijn ook daadwerkelijk O2 of Telfort nummers. Veel O2 en Telfortnummers zijn inmiddels geporteerd naar andere netwerken. Je weet dus nooit zeker of het een O2 nummer betreft als je dit niet van de persoon zelf hebt vernomen.

www.telemaniac.nl

• Ralf

Dan moet ik hierbij zeggen dat gsmweb een erg goede klantenservice heeft..Heb hier al met regelmaat een abbo afgesloten en er is nog nooit iets mis gegaan..Gsmeasy heb ik geen ervaring mee helaas..

• Pang

Deze aanbieding zijn allemaal correct, zonder addertjes onder de grond, want wij hebben hem ook staan op de site.

Groeten,

www.gxm.nl

• PETRA

Ik ben op zoek naar de nokia 7250 met een abbo…alleen zijn ze erg sduur overal…dus weet iemand wat?