Nokia 7250 i.c.m. met een abbo vraag

• FLEX?

Wie weet nog een mooie aanbieding ergens waarbij je een Nokia 7250 i.c.m. met een abbo (alles behalve O2 mag) met ongeveer 240 belminuten krijgt?Een 2 jarig abbo is geen probleem. Zijn die er op het moment al of moet ik daar nog even op wachten aangezien het nog steeds een vrij nieuw model is? Als je er eentje weet, een mailtje of een linkje op dit prikbord zou fijn zijn. Gracias.

P.S. Een mooie aanbieding is dus niet 35 euro per maand en 150 euro voor het toestel, bedoel meer in de richting van de 25-30 euro p.m en het toestel zo goed als gratis

• GXM.NL

Vodafone Business High 1 jaar = 110,- incl.btw

Vodafone Business High 2 jaar = 15,- incl.btw

Kosten per maand zijn 15,- excl. btw

• FLEXâ„¢

het is een abbo voor een particulier. bedankt voor de info in ieder geval. Iemand anders een intressante aanbieding voor een particulier?

• Dennis

Volgens mij een van de goedkopere :

WWW.GSMTRACK.NL

• telemaniac.nl

Volgens mij van Dennis de poster zelf, dus spam

• Paul

en laten we mij ook niet vergeten dan :D

Paul

www.gsmdealer.nl

• GXM.NL

hahaha gezellig !!

• FLEXâ„¢

zullen we dan maar verder gaan op reclame.startpagina.nl ? Bedankt voor de “tips” in ieder geval. Ik ga morgen wel even naar een winkel :-p

• Michiel

Hallo

op www.phonestreet.nl betaal je 15 euro voor dit toestel bij een abonement van Tmobile van 35 euro per maand, 300 belminuten bij 1 jaar contract

gr Michiel

• FLEXâ„¢

Ik ben er uit hoor. Heb gister m'n toestel bij the phonehouse aangeschat. Ik betaal 45 euro voor het toestel. Geen aansluitkosten en de eerste 6 maanden half geld voor het abbo. Abbo is een vodafone 240 2-jaar btw. Ben er best happy mee, al zeg ik het zelf.