van 300 terug naar 60 vodafone

• fazertje

Waar staat ergens dat je kosteloos terug kunt van een vodafone 300 naar bv een vodafone 60 abo .

Ik krijg het in de algemene voorwaarden niet gevonden

• GXM.NL

Bel Klantenservice van Vodafone.

• nokkia_nl

Dat kan ja… Na 4 maanden ingangsdatum contract…

• elsje

is dat wel kosteloos? Of kost het alleen via Debitel/vodafone 25 euro?

• FLEXâ„¢

Ouch… ben jij nu even genaaid als je dat wilde doen. Vodafone heeft de voorwaarden aangepast, je kan nu maar 1 stapje terug, van 300 naar 240 dus, voor nop. Voor verdere stapjes mag je even ernstig geld gaan lappen. Pas dus ook op met de andere providers want ik zie het wel aankomen dat die dit ook gaan doen.

Vorige week probeerden ze me nog een 7250 op deze manier aan te smeren, dan neem je toch een vodafone 500 erbij en zet je die terug naar 240 wanneer je dat wilt. Kon dus een paar dagen mooi niet meer. Heb hetzelfde tafereel gister mogen aanschouwen bij de Vodafone store, een kerel die 1 dagje te laat was met het terugzetten, en de verkoper kon er niks aan doen. Ernstig genaaid noem ik dat.

• Dealer

Ik ben zelf ook dealer en ik moet zeggen dit was altijd een mooi verkoop praatje, maar ik als dealer kan hier niets aan doen.

Klanten die bv 3 maanden geleden een abo hebben afgesloten en waarbij ik heb gezegd dat je die na 4 maanden kon wijziggen,vissen nu dus achter het net.

Ik kon dit als dealer natuurlijk niet weten want het is nog maar 3 a 4 weken bekend.

Wat ikm hiermee wil zeggen is dat de dealer er niks aan kan doen, tenzij hij deze info al had.

Het enige wat je kunt doen is de Klantenservice bellen,de winkel kan niets voor je betekenen.

Groeten een dealer