Koop a.u.b. GEEN Samsung S300!!!

• Max te Kaat

Hij lijkt zo mooi!!! De Samsung S300 met dubbel kleurenscherm! Ja als het nacht is werkt het goed en kun je je display lezen, maar als je overdag buiten loopt kun je onmogelijk lezen wat er in je display staat! Heb mijn telefoon nu 1 maand, maar heb ontzettend veel spijt van deze miskoop! Dan maar geen kleurenscherm!

Dus wees gewaarschuwd!!!!

• WitteWel

Heeft verder niets met de S300 te maken , dit fenomeen geld voor alle toestellen met kleurenscherm.

Alle kleurenscherm toestellen zijn idd slecht leesbaar als je in de zon loopt.

Samsung heeft wel het mooiste scherm van alle ;-)

C-ya , WitteWel

• MASTER

Wat voor scherm is dat dan TFT of STN ?? Lijk zo een STN?? sherm.

Groeten van de Master

• Mick

Klopt inderdaad dat je niks kunt zien als de zon er op schijnt.

1) Je kan hem afstellen zodat het wel goed gaat, zowel overdag als 's avonds;

2) Gelukkig schijnt de zon niet de hele dag!

Ik heb de S300 ook, ben er super tevreden mee. ;)

Mick

www.geluidje.nl

Ringtones:)

• ¤lindå¤

vind ik inderdaad geen rede om hem niet te kopen hoor!!

maar ik moet wel zeggen,nu bij mijn spv kan ik in de zon wel goed mijn display zien;)maar die heeft momenteel andere kuren…..

De S300 schijnt een zeer gevoelig memorychippie te hebben,die heel snel kapot gaat,daar kan ik wel over meepraten,ik heb er 3 gehad in nog geen 2 maanden tijd.

De derde vorige week aan mijn schoonzus verkocht,en ja hoor……………..je raad het al………

Zelfde probleem->witte achtergrond->alle opgeslagen beltonen,achtergronden weg->fabrieksinstellingen->alles weer standaard terug,ook een achtergrond->kan niets meer opslaan via easy gprs,geen achtergronden,geen beltonen,ook niet via wap………:(Mag wéér terug naar de winkel……….om hem omteruilen voor nummer 4:(zucht…………..jammer vond het en vindt het nog steeds een heel mooi toestelletje;)

• telemaniac.nl

Mijn vrouw heeft een S300 maar heeft tot op heden nog geen enkel probleem gehad. Laten we hopen dat dit zo blijft :D Maar heb tot op heden geen reden om aan te nemen dat dit niet zo zou zijn.

www.telemaniac.nl

• WitteWel

Misschien doordat de S300 wat kleiner is als de S100 , dat bepaalde componenten gevoeliger zijn.

Heb over de S100 nog niet gehoord van dit soort problemen.

Maar ik verdenk bij de S300 nog steeds die datakabel icm de Easy GPRS sw.

C-ya , WitteWel

• Max te Kaat

Hallo,

Hoe stel je de Samsung S300 zo af, dat je overdag wel kunt zien wat er in je display staat. Ik heb het al zitten proberen met het contrast, maar dat lukt niet.

Wie weet het wel??

• WitteWel

Heeft geen zin , is gewoon een van de weinige mindere eigenschappen van een kleuren display in het algemeen.

Maar ik zou ondanks dit nadeel geen ander display meer willen.

C-ya , WitteWel

• ¤lindå¤

yep ik ook nu……..

omdat mijn schoonzus hem werkend van de kabel afhaalde,had er al achtergrondjes ingezet.

sloot de telly later opnieuw aan,kon ie de s300 niet vinden zei ie…….

vreemd:?dus telly uit en weer aan………….terwijl ie dus nog aan de kabel hing,en ja hoor……………..wit scherm.

@!#$ hoor:(