Wie heeft er al eens zaken gedaan met de O2 shop

• marco

Wie heeft er al eens zaken gedaan met de O2 shop

wat zijn jullie ervaringen daarmee

wat ik me afvraag is als ik een abonnement met gratis toestel neem

en het toestel is niet op voorraad of niet meer leverbaar

hang ik dan wel aan het abonnement vast ?

hartelijk dank

• Jol

even bellen of hij nog op voorraad is, of dat ie nog leverbaar is…..

• danny

let goed op, wat je afspreekt met ze, ik heb nu 2 abonnementen en ik wil er maar 1, maar een keer getekend, en toch 2 keer geld van de rekening per maand, er vanaf komen is onmogelijk……8 keer bellen met de helpdesk, 3 keer faxen en nu 3 maanden later is alles opgelost. maar nog geen geld retour….dat is erg moeilijk bij o2 of is het telfort of is het beleggingsmaatschappij/////

• telemaniac.nl

Eeeeeeuuuuuuh, TIS EEN ROTZOOI :D

• FLEXâ„¢

Tjsa O2, ik heb er nu 11 maanden abbo opzitten en ik verleng het echt niet. maakt niet uit wat voor aanbod ze doen. Ik vond de kwaliteit van het netwerk slechter dan Vodafone wat ik had, maar daar valt mee te leven. Waar wat moeilijker mee valt te leven was dat er aansluitkosten werden afgeschreven, die de rekening daarop weer werden vergoed omdat het inderdaad een fout was. De rekening kwam daardoor op -21 euro uit. Enja min 21 euro is een beetje lastig af te schrijven. 4 maanden getouwtrek over die 21 euro. “Ja er is iets fout gegaan maar we weten niet wat” Vervolgens “verdwenen” er plotseling allerlei belminuten door een fout in het systeem. Uiteindelijk hebben ze dat wel coulant opgelost door mij een maand abbo gratis te geven, maar als ik niet had opgelet was ik toch aardig wat eurootjes armer geweest. Al met al reden genoeg voor mij om mijn contract niet te verlengen. Dit zijn mijn ervaringen met O2, er zullen best mensen zijn die positiever zijn natuurlijk.

• Charlie Schotman

heej mensjes,,

Ik heb onwijs veel gezeik met o2. Punt 1 hadden die mensen in de o2 shop me verkeerd ingelicht.punt 2 er klopt geen reet van de rekeningen. En punt 3 het is 1 groot zooitje omdat het nu weer es een keertje telfort word….

of te wel

O2 sucks

groetjess

• Rachel

Ik heb ook een aankoop gedaan bij de o2 shop en ik ben er wel positief over. Ik heb een jaar een abonnement gehad en heb er helemaal geen gezeik mee gehad. Ook toen ik me abonnement heb beeindigd verliep het allemaal goed.

• Charlie Schotman

Heej Rachel,

Dan heb je trouwens geluk gehad dat je geen gezeik hebt gehad. Want inmiddels krijg ik steeds afleverings rapporten met mislukt terug als ik naar mensen een smsje stuur. Aangezien het weer telfort gaat heten en alles veranderd en om hoog gegooid word ga ik mijn abo stop zetten en naar vodaphone toe.

• Frits!

Der word helemaal niks omhoog gegooid hoor… waar je dat nou weer vandaan hebt… o2 is door deze overname de gezondste provider, ze hebben namelijk geen schulden. Er wordt verwacht dat er abo's voor een lachtertje aangeboden worden. Het kan alleen maar positief uitpakken.

Vriendelijke groet,

Frits!

• Charlie Schotman

Ik krijg het ook allemaal maar te horen,

van mensen die er werken. Maar ik blijf o2 een klote

netwerk vinden kwa alles. Maar iedereen heeft zijn

mening. En daar is niks aan te veranderen, ik vind

vodaphone nog steeds het beste netwerk.