welke winkel voor inruil. ?

• tt

weten jullie misschien of er een winkel is waar je je huyidige gsm in kan ruilen voor een nieuwe?

ik heb een namelijk een t68i van 3 maanden oud en wil graag deze ruilen voor een nokia. ik kon nergens zo een winkel vinden, misschien dat mensen hier wel weten waar?

• WitteWel

Je kan 'm beter verkopen op http://gsm.2ehands.nl/

Als je al kan inruilen levert dit toch niet de gewenste prijs op.

C-ya , WitteWel

• Paul

The Phone House doet dat toch?? Daar hadden ze laatst een grote reclame campagne van op de TV! Dat was dat zielige GSM'tje dat op de rand van de stoep zat en nog eens werd bedolven onder een plas water…

Paul

www.gsmdealer.nl

• Sjors B & Bas S

Bij de BC enzo krijg je ten hoogste 25 euro korting op een nieuw abo met GSM.

Bij Telecom Today op het buikslotemeerplein in Amsterdam doen ze wel aan inruil.

Adres is Buikslotermeerplein 132a Amsterdam Noord.

• //\\// 2l()()

Die hebben inderdaad inruilkortingen, maar zelf (via internet) verkopen levert meestal VEEL meer op :D

• IRBabooN

Ik weet niet waar je vandaan komt maar in Doetinchem in de achterhoek heb je een winkel belpunt genaamd. Daar kun je je telefoon inruilen en een andere weerkopen. Je kunt hier ook hele goede tweede hands toestellen kopen voor weinig. Als jouw toestel meer waard is dan het toestel dat je wil kopen zijn ze zo eerlijk om je geld toe te geven. Ik heb er nu de 8910 gekocht 100 euro. (6510 ingeruild).

Succes ermee.

Groeten IR BabooN