Samsung A800

• Noukels

Heejz,

Ik wil graag een samsung A800 (of t100, s100) kopen of bestellen, ik heb alleen nog nooit iets gekocht via internet.

Ik wil graag een samsung met abo van ongeveer 10-15 euro per maand.

Weet iemand waar ik deze het beste kan bestellen?

Alvast bedankt?

p.s. Wat is julie ervaring met deze samsungs

• WitteWel

Samsungs zijn super , wat betrefd betrouwbaarheid en afwerking.

De T100 is al wat ouder maar daardoor misschien hier en daar nog in de aanbieding.

De S100 en de S300 zijn mooie en moderne toestellen met een 65.000 kleuren scherm , de A800 beschikt over een blauw kleurig display.

De S300 heeft daarbij ook nog eens 40 tonige polyfone geluiden tov 16 voor de S100 en A800.

Standby tijden van Samsung zijn niet altijd zo goed als bij andere merken , maar je krijgt bij de meeste toestellen wel een extra dikke batterij erbij en ook SW en een datakabel bij de S100/300.

Als je klikt op deze link ( www.telecomvergelijker.nl ) en je vult het gewenste type Toestel in zie je meteen hoe en waar je het beste terecht kan voor jou keuze.

Er zullen misschien altijd nog wel shops te vinden zijn die ietwat goedkoper zullen zijn als de gevonden resultaten op www.telecomvergelijker.nl

www.2call.nl is ook een erg goede shop die goede aanbiedingen heeft en snel leverd.

Voor meer info over de toestellen kan je ook terecht met je vragen op http://beta.prikpagina.nl/list.php?num=281

Succes , WitteWel

• Jol

Ik heb ook een A800 en vind hem heerlijk mooi en betrouwbaar. Ik heb een orange free 20 erbij genomen dan krijg je hem gratis als je voor 2 jaar afsluit. Als je maar 1 jaar wil dan betaal je iets erbij maar niet veel. Ik heb besteld bij www.gsmcorrect.nl , ik kreeg hem snel en kreeg nog geld terug ook op mijn rekening gestort. succes Jol

• Robbert

Ik heb toenet een gsm samsung A800 besteld met debitel 90 abb. voor 15,- op gsmstunter.nl

• gerda

Ik heb een samsung A800 besteld bij gsmweb.nl hier kost hij met afsluiting van een o2 500 abonnement voor 2 jaar 112 euro en je krijgt ook nog de eerste 3 maanden 5 euro korting op je faktuur, hier is hij echt het goedkoopste heb het hele net afgezocht.

• Noukels

Ik heb ook gekozen voor de aanbieding van Gsmstunter en krijg mn nieuwe A800 waarschijnlijk donderdag binnen, ivm koninginnedag.

Heb dan een abo van 20,- per maand maar krijg 120,- terug gestort en ben dus 15,-per maand kwijt. Ik krijg hierbij 90 belminuten in de maand…

Ik ben benieuwd hoe de telefoon is… Maar dat meld ik nog wel…

Thanks voor de reacties…

=xxx= Anouk