Monditel.com

• Joris

Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen met monditel.com…ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet

Joris

• GSMfreaks@stage

ga es langs hun winkel aan het kruisplein vlak bij kruiskade en zie het zelf

Greetz Peter

• vivacom.nl

Goede winkel, goede prijzen. Niks mis mee.

• tt

ik ben afgelopen vrijdag naar de vestiging in den haag gegaan het wordt gerund door 2 chinezen. best aardig winkel, ik was na 6 minuten buiten met mijn abonnement en nieuwe telefoon. fijne is dat ze een echte winkel hebben.

• zinergy

hele vriendelijke verkopers overigens.

• Joris

het gaat me eigenlijk meer om de bestellingen via internet…heeft iemand daar positieve/negatieve ervaringen mee?

groeten Joris

• Joris

Ik heb net foon besteld bij monditel.com (nokia 7250 met een orange free 30 abbo voor slechts 119 eurotjes) Enige probleem was dat mijn bankpasje niet goed was doorgekomen met de fax daar belde ze me netjes over dus ik alles nog een keer doorgefaxt, ik weer gebeld of het dit keer beter was gegaan maar nee hoor…(heb bankpasje van rabo en is echt bijna niet kopieerbaar)…ze hadden wel meteen een oplossing voor me ik moest het pasje maar ff scannen en dan verzenden via de meel…dit dus gedaan en weer gebelt of het goed was gegaan dit keer was alles goed gegaan…dus tot nu toe alleen maar lof voor monditel.com…ze zouden me nog een belletje geven als alles goed was gegaan dus daar wacht ik op…hoop eind volgende week een nieuwe foon te hebben…ik houd jullie op de hoogte

Groeten Joris

• Joris

Heb vandaag me foon binne gekregen…dus prima service van monditel.com, al je het mij vraagt een erg goede shop!

greetz joris