Bereik Orange

• Ric

Hallo,

Wie heeft er ervaring met Orange? Hoe is het bereik/ontvangst/geluidskwaliteit normaal gesproken? En in drukke plaatsen (houseparty's, voetbalstadions)?

Groeten,

Ric

• Romeo Sardjoemissier

Orange maakt gebruik van netwerk van Dutchtone.

Bereik is dan ook zeer goed!

• Ed

Valt ook wel weer mee dat ZEER GOED, lees de forums maar eens door qua bereik orange, ppppff

• Andere Ric

Nou ik vind het anders wel goed heb bijna overal bereik zelfs midden op de veluwe.

• Ed

Maar niet op de A1 tussen A'dam en Bussum, en dat sinds 4 jaar, heb verschillende abo's bij verschillende providers maar zelfs het vroegere Ben geen problemen, en zoals je zegt bijna overal vereik, dus lang niet overal.

Bereik is tov de andere providers een 7 te noemen.

Dit is mijn ervaring met Orange/Dutchtone.

• Telemaniac

Ik woon in Den Haag in Bezuidenhout wel te verstaan. En in de slaapkamer heb ik geen bereik. Pas als ik naar buiten ga en richting Haagse Bos loop beginnen de strepen zich zichtbaar te maken. Ik heb dit trouwens ook met vodafone (minder maar toch).

Het lijkt wel hoe dichter je bij de koningin bent hoe minder bereik je hebt. Ik verdenk haar er ook van een gsm-jammer thuis te hebben.

• telemaniac

Jammer dat je even niet jouw eigen naam gebruikt als je ongezoute kritiek uit

• Telemaniac

GEbruik jij dan wel je eigen naam???

greetz from ist

• telemaniac

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• 321

32