Simkaart van T-Mobile blijft foutmelding geven

• Moby

2e nieuwe SIMkaart van T-Mobile in m'n toestel en er blijft op m'n Siemens c55 bij het aanzetten een foutmelding van de SIMkaart geven.

P.S. De SIMkaarten geven dezelfde problemen bij een andere gsm.

Iemand?

• Laura

Bij mij is dat een herkenbaar probleem. Ik heb een C45. heb Tmobile al 5 keer gebeld, ben ook terug geweest naar de winkel, te vergeefs. Het kaartje en het toestel gaan niet samen. Ik kan volgens iedereen niet van mijn contract af komen. Ik vraag mij erg af of dat er behalve die melding niet iets fout kan gaan in die telefoon? Ik denk dat ik nu gewoon een simlockvrij toestel ga kopen. Dan ben ik voor hetgezeik af. want 1 ding is er duidelijk: je kunt er niemand voor aanprakelijk stellen. Een andere oplossing is mischien siemens zelf op te bellen.

• Iemand

Waarschijnlijk heb je het toestel bij een andere provider gekocht (KPN Vodafone O2). Elke provider geeft je korting op je toestel, maar als ‘tegenprestatie’ is je toestel geblokkeerd zodat hij alleen sims accepteerd van die provider.

Dus je moet of een simkaart van de provider kopen waarvan je ook het toestel hebt gekocht, of je kan in GSM-shops je sim-lock laten verwijderen (is illegaal en kost zo'n €25-€30.Moby schreef: