Hey,
Ik heb een abbonement afgesloten bij telecom.nu, iemand ervaring met de internetshop ??
BvD,
Supervedette
Wel een beetje laat met je vraag lijkt me
Heb best goede ervaring gehad met h'n , levering duurde wat langer omdat ik eerst een 6610 wilde maar deze niet op voorraad was en toen koos voor de 7210.
Nadat het eenmaal geregeld was was het toestel ook zo binnen.
Ze houden je (mij toch) goed op de hoogte via e-mail over het verloop vande bestelling.
C-ya , WitteWel
Ik heb maandag de papieren opgestuurd en tot op heden nog niets gezien. En ze hebben het abonnement waar ik me op heb ingeschreven intussen met hoderden euro's (ja lees goed honderden euro;s) verhoogd (debitel 90 + P800 voor 288 euro, nu kost de P800 ineens 532 euro). Ik ben niet gauw ontevreden maar dit is niet leuk meer.
Verder een geweldige provider alleen jammer van het bovenstaande.
Zoiets heb ik een tijd geleden ook meegemaakt toen de siemens s40 pas uit was…Mooie actie…Abbo besteld met s40 (dacht toen 129 euro erbij bij die actie)..Hoor een week niks en even later staat de s40 met exact hetzelfde abbo voor 239 euro of iets dergelijks….Dan bel je op naar telecom.nu en dan krijg je te horen dat er een foutje is geweest met het abbo versturen…ja dank je de koekoek want ik kreeg hem toen niet meer voor die aanbieding die er toen was..
Dan maar naar een ander en gegroet telecom.nu…Genoeg aanbieders..
Groeten
Ralf
Verder succes met je bestelling
Ikzelf heb een slechte ervaring met deze shop. Ik had een telefoon besteld met de juiste papieren en nadat ik ze een week had proberen te bellen stuurden ze me een email met de mededeling dat ik de juiste papieren niet had opgestuurd. Dat klopte niet, want ze waren wel juist. Toen kreeg ik weer een later de brief dat mijn giroafschrift die ik had meegestuurd ouder aws dan een maand en dat eht daarom niet was gelukt. Dat was niet waar, toen ik de papieren opstuurde was het afschrift bijna 2 weken oud, en ja, na al die was ie meer dan een maand oud ja. Slechte service, want ik heb een week na de papieren te hebben opgestuurd dutchtone gebeld en daar had telecom.nu mij wel aangemeld. Terwijl ze tegen mij zeiden dat ze niks met de papieren konden doen.
Onzin dus en uiteindelijk is het niet meer gelukt.Ralf schreef:
>
> Zoiets heb ik een tijd geleden ook meegemaakt toen de siemens
> s40 pas uit was…Mooie actie…Abbo besteld met s40 (dacht
> toen 129 euro erbij bij die actie)..Hoor een week niks en
> even later staat de s40 met exact hetzelfde abbo voor 239
> euro of iets dergelijks….Dan bel je op naar telecom.nu en
> dan krijg je te horen dat er een foutje is geweest met het
> abbo versturen…ja dank je de koekoek want ik kreeg hem toen
> niet meer voor die aanbieding die er toen was..
>
> Dan maar naar een ander en gegroet telecom.nu…Genoeg
> aanbieders..
>
> Groeten
>
> Ralf
>
> Verder succes met je bestelling
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?