welke gsm over 4 maanden?en welk abbo?

• Ralf

Wie kan me helpen..Over 4 maanden loopt mijn abbo bij O2 af (waar ik overigens dik tevreden over ben) en ik wil dan een nieuwe gsm kopen..Ik heb nu een t100.. En wil een soortgelijk iets..Maar dan met camera en java (dus eigenlijk niet een soortgelijk iets :S)..

Wie helpt me..Wat zit er aan te komen op gsm gebied??

Adviezen welke tellie er dan uitkomen?

Groeten

Ralf

Die het liefst een samsung heeft…

• Mobitelgsm

Mocht je je abonnement bij O2 willen opzeggen kun je dat het beste nu meteen doen. Sommige bedrijven, zoals wij, doen dit automatisch wanneer een abonnement bij ons wordt afgesloten.De opzegteermijn van O2 is namelijk 3 maanden…. NU doen dus!!!!!

Ik advieseer je geen O2 meer te nemen. Zoals je misschien weet is het netwerk van O2 niet al te best en zitten ze diep in de schulden. O2 wordt binnenkort of is inmiddels overgekocht door KPN of Vodafone. Zo kan het zijn dat tijdens je volgende abonnement je opeens op een van deze 2 providers overspringt. Ook kan dan je abonnement veranderd worden en je belkosten. En KPN en Vodafone zijn nu eenmal niet de goedkoopste bij een abonnement.

Een telefoon die echt voldoet aan jou eisen is een nokia 7250. Een mooi toestel met javagames, camera e.d.

Het abonnement dat ik je aanraad is Orange. Een goed netwerk met de hoogste bonussen voor bedrijven, waardoor de telefoon heel goedkoop kan worden gemaakt.

O ja nog ff over de Samsung. Die raad ik zeer af. Mede doordat de telefoon bestaat uit verschillende onderdelen van verschillende merken evenals siemens, sagum e.d. Ze bestaan uit onderdelen van Nokia, Siemens, Samsung… Van alles wat. Daarom zou ik echt een nokia kiezen, omdat hier ook alleen maar nokia onderdelen inzitten.

Je kunt eens kijken op onze site! KIJK OOK BIJ ACTIE!

http://www.mobitelgsm.nl

Mocht je nog vragen hebben mail gerust naar:

info@mobitelgsm.nl

Veel succes.

Coen Vreuls

• WitteWel

1; Vertel mij welke provider NIET dik in de schulden zit ?

2; Orange de hemel in prijzen terwijl jezelf alleen Orange verkoopt is ook niet echt opjectief !!!

3; Een Samsung bestaat echt niet uit Nokia onderdelen maar gebruiken wel dezelfde standaarden op gebied van SW ontwerp en menu besturing. Samsung is een van de enigste fabrikanten die zijn eigen chips produceerd en gebruikt in h'n telefoons en worden gebruikt in vele andere Aziatische GSM's en wie weet waar nog allemaal meer.

Samsung behoort tot de 5 grootste chip fabrikanten ter wereld !!

Komt nog eens bij dat Samsung zijn telefoons wel netjes en degelijk kan afwerken tov Nokia.

Accu's komen idd. van Sony maar weet niet wat het probleem daarvan is.

Alle moderne industrieen maken gebruik van div toeleveranciers en GSM fabrikanten zijn daar heus geen uitzondering op !!!

4; …………….. :?

C-ya , WitteWel

• DENNIS

. . . zo'n enorme hoeveelheid onzin in een verhaal bij elkaar gezien. Slaat echt totaal helemaal nergens op. Verhaal raakt kant noch wal, maar ik had niet anders verwacht bij het zien van de site. O2 inmiddels overgekocht ? Providers die overspringen ? Belkosten die veranderen ? Of je geeft toekomstige klanten goede informatie, of je houdt je mond ? En de goedkoopste is bij lange na niet altijd de beste, onthoud dat maar . . . .

MvrGr

DENNIS

www.gsmtrack.nl

• Ralf

idd..En als dat mobitel nou een mooie nette overzichtelijke site was die serieus overkwam..

En ik kan me niet voorstellen dat Samsung uit Nokia onderdelen bestaat aangezien Nokia nogal kraakt en van een lagere afwerkingskwaliteit is als samsung..Ik vindt samsung ook nog eens exclusiever als al die massaproductienokia's…

gegroet..

En wittewel bedankt voor je reactie..:d

groeten

Ralf

• Frits!

Hij zegt toch dat ie dik tevreden over zijn abo is… dus waarom afraden? o2 netwerk vol gaten? 3 jaar terug ja. 't klinkt allemaal zeer onprofessioneel wat je nu allemaal loopt te schijven. Neehee, bij jou zou ik nooit wat kopen!

En als je je echt wat in de netwerken verdiept had wist dat er nog maar weinig verschil in de netwerken zit kwa bereik.

• telemaniac.nl

Amen :D

www.telemaniac.nl

• WitteWel

No ThX.

En zelfs de beste GSM zal je wel eens in de steek laten ;-)

C-ya , WitteWel

• Koen

o2 is nu gewoon een goed netwerk, dus waarom overstappen?

• Paul

Je krijgt minder bonus op een verlenging bij O2… dat is misschien een reden om over te stappen, maar die andere verhalen slaan werkelijk nergens op en hoort zeker in de top 10 zware nonsens

1) KPN kan wel mooi die O2 overnemen, maar klanten van O2 hebben recht op de voortzetting van de huidige tarieven van O2. Denk aan Talkline die overgegaan is in Debitel… de klant kunnen ng steeds blijven bellen op het Talkline Customizer abonnement… het zal echt niet gebeuren dat de tarieven en abonnementen plotsklaps worden omgegooid

2) Orange heeft leuke bonussen, maar debitel en Vodafone ook :D

3) 2 uur werk jou website??? :S

Paul

www.gsmdealer.nl