Mocht je je abonnement bij O2 willen opzeggen kun je dat het beste nu meteen doen. Sommige bedrijven, zoals wij, doen dit automatisch wanneer een abonnement bij ons wordt afgesloten.De opzegteermijn van O2 is namelijk 3 maanden…. NU doen dus!!!!!
Ik advieseer je geen O2 meer te nemen. Zoals je misschien weet is het netwerk van O2 niet al te best en zitten ze diep in de schulden. O2 wordt binnenkort of is inmiddels overgekocht door KPN of Vodafone. Zo kan het zijn dat tijdens je volgende abonnement je opeens op een van deze 2 providers overspringt. Ook kan dan je abonnement veranderd worden en je belkosten. En KPN en Vodafone zijn nu eenmal niet de goedkoopste bij een abonnement.
Een telefoon die echt voldoet aan jou eisen is een nokia 7250. Een mooi toestel met javagames, camera e.d.
Het abonnement dat ik je aanraad is Orange. Een goed netwerk met de hoogste bonussen voor bedrijven, waardoor de telefoon heel goedkoop kan worden gemaakt.
O ja nog ff over de Samsung. Die raad ik zeer af. Mede doordat de telefoon bestaat uit verschillende onderdelen van verschillende merken evenals siemens, sagum e.d. Ze bestaan uit onderdelen van Nokia, Siemens, Samsung… Van alles wat. Daarom zou ik echt een nokia kiezen, omdat hier ook alleen maar nokia onderdelen inzitten.
Je kunt eens kijken op onze site! KIJK OOK BIJ ACTIE!
http://www.mobitelgsm.nl
Mocht je nog vragen hebben mail gerust naar:
info@mobitelgsm.nl
Veel succes.
Coen Vreuls