Heeft iemand enig idee of ik volgende maand beter een orange abonnement kan nemen ?
zijn de comissies volgende maand hoger ?
wie geeft mij raad ?
Ik raad het aan van wel. Orange is nu met veel goede acties bezig en heeft een van de beste abonnementen neem Free 20 Er wordt maandelijks 20 euro afgeschreven die 20 euro kun je totaal verbellen en er zit alles in dus bellen naar vast, mobiel 0900 0909, buitenland of vanuit buitenland en de smsjes..
Orange raad ik je dus sterk aan?
MobitelGsm
vragen mail of surf naar:
info@mobitelgsm.nl
www.mobitelgsm.nl
Hij zit gewoon een eind in de weg te zeiken om niets (zie andere postings van hem). Wat betreft wachten of niet wachten, je moet gewoon het forum in de gaten houden er is altijd wel iemand die (per ongeluk) informatie geeft over de volgende cashdeals. Behalve telemaniac die had het vorige maand mis waardoor ik nu in dubio ben of ik wel of niet een orange moet nemen. Debitel 90 minuten lijkt op dit moment het voordeligst.
Gohhhhhhhhhh jij ook al ??? Leuk he zo'n Zooooooooooooooooommmmkorfdaggie ….. pfffffffffff ,…. ff bijtanken zo en dan morgen lekker weer op ons vertrouwde plekkie
Inderdaad een 2 jarig contract 90 van Debitel … stond op een grote poster , onderaan in kleine lettertjes … wel veeeeeeeeeeel toestellen trouwens …
Groetjessssssss
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?