siemens s55 of nokia 7250

• frans

Wie kan mij vertellen welke van de twee telefoons ik het beste aan kan schaffen?

Ik ben bij verschillende winkels geweest maar ik kreeg nergens een werkend exemplaar in mijn handen zodat ik zelf kon kijken.

• istanbullu

Ik zou voor de 7250 gaan. Dit toestel heeft 4096 kleurenscherm een ingeboude camera. De S55 heeft een 256 kleurenscherm en geen ingbouwde camera, je kan er wel 1 aanklikken (deze wordt standaard bij de S55 geleverd).

1 voordeel van de siemens is dat ie oordegelijk is, maar de 7250 wordt op internet met meer software ondersteund dan de S55.

Mijn keuze zou dus de 7250 zijn, wel duurder maar toch ook een exclusieve gsm.

• istanbullu

Ik zou voor de 7250 gaan. Dit toestel heeft 4096 kleurenscherm een ingeboude camera. De S55 heeft een 256 kleurenscherm en geen ingbouwde camera, je kan er wel 1 aanklikken (deze wordt standaard bij de S55 geleverd).

1 voordeel van de siemens is dat ie oordegelijk is, maar de 7250 wordt op internet met meer software ondersteund dan de S55.

Mijn keuze zou dus de 7250 zijn, wel duurder maar toch ook een exclusieve gsm.

• Mobitelgsm

Zoals istanbullu zegt nokia 7250…

Hier ben ik het compleet mee eens. Mijn sterkste argument voor de nokia en wat ik graag bekend maak ook al hebben ze dat niet graag, is dat siemens telefoon bestaat uit verschillende onderdelen van b.v nokia, samsun, sharp enz.

Tevens is bij de siemens een zeer slechte service mocht er iets aan gebeuren. Bij siemens moet je vaak 2 tot 3 maanden wachten en zit je zonder telefoon. Nokia heeft de regeling, wanneer ze binnen 7 werkdagen niets weten of het niet kunnen maken je automatische een geheel nieuwe telefoon krijgt…..

Veel Succes met je keuze….

Mocht je nog vragen hebben mail gerust of kijk op de homepage

www.mobitelgsm.nl

info@mobitelgsm.nl

• WitteWel

Krijg jij deze maand extra korting op Nokia toestelletjes :?:?:?

Kijken wat je de volgende keer weer in de aanbieding hebt.

C-ya , WitteWel

• Paul

bestaat een siemens ook al uit onderdelen van andere mobieltjes :S… en de samsung bestond uit onderdelen van siemens… die verhalen worden steeds verwarrender en kloppen ook voor geen meter… ik zou maar weer snel uitschrijven bij de KvK en eerst op de markt focussen…

Paul

www.gsmdealer.nl

• wielum

Wat ben jij een simpele ziel, een beetje reclame lopen maken met je mobitel! En je spreekt nog niet eens de waarheid!! Laat eerst je site maar een opknappen want die slaat helemaal nergens op..!

• MASTER

Je kan zeggen wat je wilt,maar hij heeft wel GELIJK.

Maar hij praat wel veel voor een dooie :D:D

Groeten van de Master