Ik heb 3 weken geleden een T-Mobile abbonnement afgesloten met een nieuw nummer. Het chipkaartje is terplekke bij de BelCompany in de telefoon geplaatst en gaf toen een melding van een leesfout van de chipkaart, hoewel daarna toch contact met het netwerk werd gevonden was alles in orde volgens de verkoper van de BelCompany.
De volgende dag zat het me toch niet lekker en ben terug gegaan, waarna ze nogmaals hebben gekeken en bij het aanzetten van de telefoon bleef de meldingsfout van de kaart verschijnen, hoewel er daarna toch gewoon mee gebeld kon worden. Dus niets aan de hand en nu 3 weken later blijft de meldingsfout in het scherm staan en ik kan nu helemaal niet meer bellen met de telefoon.
BelCompany verwijst me door naar T-Mobile en als ik T-Mobile bel dan zeggen ze dat ik een nieuwe chipkaart nodig heb en brengen hiervoor ? 15,- in rekening en dit geintje duurt weer weken voordat ik 'm binnen heb. Intussen kan ik niet bellen terwijl de rekening nog doorloopt ook. Ik krijg geen service niets! Ik kan de rekening nog betalen OOK!
Als ik de hele situatie voorleg en probeer uit te leggen hoe de vork in de steel zit, trekt T-Mobile gewoon de schouders op en zegt dat dat de enige manier is nadat ze tot 3 keer toe de telefoon erop hebben gegooid. De schoften!! Ook van BelCompany vind ik dit te schofterig voor woorden dat ze deze problemen gewoon bij de klant in de schoenen schuiven.
IJSsssssssskoude douche voor beide bedrijven.
Juridische klachten zijn in aantocht, want dit laat ik niet over m'n kant gaan.