Vodafone

• nokkia_nl

Nou, die site die jij nu noemt, die was het in ieder geval níet.

• run

betaal je bij vodafone safe niet en 14 euri abonnement én daarnaast nog eens 22cent per minuut? Of zitten in die 14 euri zogezegd 100 belminuten?

Groetjes Run.

• Cynthia

Ja, je betaald wel je gesprekskosten er nog bij.Maar voor sommige mensen ,waaronder ik, kan het voordeliger uitpakken omdat ze niet regelmatig bellen.Dan zouden ze dus duurder uit zijn als ze een abonnement zouden hebben van bv. 300 belminuten.

• Cynthia

Ik heb gezien dat je bij telecom.nu slechts 35 euro betaald..Dat scheeld wel weer zeg.

Pff al die aanbieders en aanbiedingen…kan door de bomen het bos niet meer zien.:)

• run

dank je Cynthia, dat wilde ik graag weten want dan is het voor mij niet het juiste abo.

• Lauwtje

Ik heb twee jaar een Vodafone (vroeger Libertel) abb. Nooit problemen mee gehad. Ook afrekening is altijd toppie.

• Mister X

Sorry hoor, maar volgens mij betaal je gewoon 14 euri voor 100 belminuten. Ga je daar overheen (t/m 200 min.) dan betaal je 18 euri en ga je daar nog overheen (t/m 300 min.) dan betaal je 22 euri. Volgens mij betaal je dan echt niet nog eens extra….. Ik heb trouwens met de infolijn gebeld, en die zeiden ook dat het zo was, en dat je niet nog eens extra betaald…

• Cynthia

Nou dan is het wel een erg goedkoop abonnement..toch?Maar jij hebt hem nu toch aangevraagd mister X….heb je niet al wat meer info het abonnement?

• john

Ik heb Vodafone gehad, woon aan de grensstreek en had helemaal geen bereik binnen. Heb toen Dutchtone (Orange) genomen (na prepay-proef) en volop bereik. Met KPN gaat het trouwens ook goed.

• GSL

> Mister X schreef:

> Sorry hoor, maar volgens mij betaal je gewoon 14 euri voor

> 100 belminuten. Ga je daar overheen (t/m 200 min.) dan betaal

> je 18 euri en ga je daar nog overheen (t/m 300 min.) dan

> betaal je 22 euri. Volgens mij betaal je dan echt niet nog

> eens extra….. Ik heb trouwens met de infolijn gebeld, en

> die zeiden ook dat het zo was, en dat je niet nog eens extra

> betaald…

Dat kan natuurlijk nooit want dan neemt iedereen een flexibel abonnement. Een normaal 300 min abonnement bij vodafone kost 40 euro. Dan kan een flexibel abonnement natuurlijk nooit goedkoper zijn. Tot 300 minuten vrij bellen voor 22 euro bij vodafone, dat is onmogelijk.