Tip Telemaniac onzin

• telemaniac.nl

:D ik denk nou niet dat ik op respect zit te wachten van complete vreemde:D Met alle respect overigens :D

Ik onderteken mijn post al jaren met mijn URL en zie ook geen reden om dit te veranderen. In iedergeval weet men direct dat men met een dealer te maken heeft. Dat kan een toegevoegde waarde geven, of juist niet. Lijkt me ook een stuk eerlijker dan dealers die in de zogenaamde hoedanigheid van een klant gaan roepen dat hun eigen site zo geweldig is, niet dan :D

www.hebhetrespectvanloesnu.nl

• Loes

'www.hebhetrespectvanloesnu.nl'

nou….niet te vroeg juichen he ;-)

maar goed, aan de andere kant heb je ook gelijk dat het vreemd is om dingen te gaan ophemelen en dan niet toe te geven dat je een dealer bent. Is ook niet netjes.

Ik zal me er niet meer mee bemoeien

*zucht*

• telemaniac.nl

:D al goed

www.meteenbeetjemazzelhebikmisschienrespectvanloes.nl

• nokkia_nl

"De pagina kan niet worden weergegeven.

De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen." :+

• istanbullu

Blij dat je erom kan lachen, doe ik namelijk ook :D:D:D:D

• vivacom

Met alle respect… maar vind het persoonlijk op z'n zachtst gezegd erg vreemd dat Telemaniac, die graag overkomt als iemand die goed en als eerste op de hoogte is van ontwikkelingen binnen deze bedrijfstak, kan zeggen dat het misschien beter is om te wachten tot april.

Dit omdat het echt al lang en breed bekend was dat de bonussen van Orange in april verlaagd zouden worden…

Telemaniac zou dit mijns inziens ook moeten weten, zeker als reseller op de markt.

• telemaniac.nl

Ach ach ach, Vind het niet stoer van meneer Vivacom dat hij,

A: onder mijn partners geruchten wenst te verspreiden dat wij aan BTW malverstatie zouden doen omdat hij onze vergoedingen niet kan volgen {in alle vormen van het woord}, en dat alles op basis van een uitspraak van een ventje dat twee weken in dienst was van een netwerk en nog niet wist welke voorname positie wij innemen bij dit netwerk.

B: klaarblijkelijk de behoefde heeft via een openbaar forum op deze kinderachtige wijze concurrentje te dissen.

Rudi vriend, ik weet nog dat je je bij me aanmelde als partner maar ik besloot dat ik onvoldoende van Vivacom te verwachten had. Dat zit je schijnbaar nogal hoog. Evenals het je klaarblijkelijk hoog zit dat bepaalde partners voorheen via jou hun zaakjes regelde. Ik zou jou nooit afzeiken via een openbaar forum als je op basis van verkeerde informatie een foute voorspelling deed. Ik zou je uberhaupt niet afzeiken omdat je het risico loopt dat dit door anderen gezien word als lullige broodnijd. In dit geval maak ik een uitzondering, want begin nou niet aan dit soort kinderachtigheden jegens andere Webshops, en zeker niet jegens Telemaniac.nl. Ik verneem via verschillende wegen dat je onze naam probeerd te bezoedelen met allerhande geruchten en uitspraken. Foei, gaat zeker heel slecht met je:?

Laat het hier bij blijven !!!!!!!

www.telemaniac.nl

• Mr. Kpn

Alles wordt gewoon duurder! T-mobile, O2, Vodafone, enz.