Ach ach ach, Vind het niet stoer van meneer Vivacom dat hij,
A: onder mijn partners geruchten wenst te verspreiden dat wij aan BTW malverstatie zouden doen omdat hij onze vergoedingen niet kan volgen {in alle vormen van het woord}, en dat alles op basis van een uitspraak van een ventje dat twee weken in dienst was van een netwerk en nog niet wist welke voorname positie wij innemen bij dit netwerk.
B: klaarblijkelijk de behoefde heeft via een openbaar forum op deze kinderachtige wijze concurrentje te dissen.
Rudi vriend, ik weet nog dat je je bij me aanmelde als partner maar ik besloot dat ik onvoldoende van Vivacom te verwachten had. Dat zit je schijnbaar nogal hoog. Evenals het je klaarblijkelijk hoog zit dat bepaalde partners voorheen via jou hun zaakjes regelde. Ik zou jou nooit afzeiken via een openbaar forum als je op basis van verkeerde informatie een foute voorspelling deed. Ik zou je uberhaupt niet afzeiken omdat je het risico loopt dat dit door anderen gezien word als lullige broodnijd. In dit geval maak ik een uitzondering, want begin nou niet aan dit soort kinderachtigheden jegens andere Webshops, en zeker niet jegens Telemaniac.nl. Ik verneem via verschillende wegen dat je onze naam probeerd te bezoedelen met allerhande geruchten en uitspraken. Foei, gaat zeker heel slecht met je:?
Laat het hier bij blijven !!!!!!!
www.telemaniac.nl