Tip Telemaniac onzin

• istanbullu

Bedankt nog voor je goede tip die je vorige week op dit forum gaf. Je zei toen dat men moest wachten tot april met het nemen van een orange abonnement. Nou Bedankt he, ALLES van orange is DUURDER geworden. Ik heb nog geen site gezien waar de bijvoorbeeld de gsm's met een orange abonnement goedkoper zijn geworden.

Heb je misschien nog meer tips ?

• MaArTeN

tipje van mij: “vertrouw nooit een verkoper!” :D

• Jeroen

Volgens mij verdient die Telemaniac gewoon de hoofdprijs in de categorie zever en zwetspraat verkopen, de nummer 1 beunhaas van Nederland, loopt op ieder forum te spammen, heeft volgens mij anders niets te doen, dus erg renderend zal die oude schuur waar ie zit ook wel niet zijn, ben benieuwd naar die partners van 'm, kan nooit niet heel veel zijn . . . .

Doei

• istanbullu

Nou, dat ie onzin uitkraamt is niet altijd waar. Maar betreffende die aanbiedingen van dutchtone in april had ie het mooi mis. Ik ging ervan uit dat ie goede info verschafte, dus heb ik gewacht. En nu kom ik tot de conclusie dat alles van dutchtone en de rest trouwens ook veel duurder zijn geworden in vergelijking met maart.

• Poit

Wachten tot mei dan maar…

• nokkia_nl

Wachten :+

• telemaniac.nl

Inderdaad ik geef toe :D ik zat er naast. Was helaas door Dutchtone op het verkeerde been gezet. Maar heb ten overvloede ook gemeld dat ik bang was dat Dutchtone de ontwikkelingen met TM zou kunnen afwachten. Het spijt me, vergeef me……… enz. En Achmed, zit je nogsteeds dwars he van die Displex :D En vriend Jeroen…… zie je weer op TV.nl :D

Ach, zo zie je maar, ben af en toe net een mens :D Ga nu even mijn schuur opruimen, en zal een paar partners vragen me te helpen :D Volgende maand mischien nieuwe kansen. Overigens zijn de aanbiedingen nog helemaal zo slecht nog niet !

www.telemaniac.nl

• istanbullu

Ze zijn wel bagger die akties nu :D En wat betreft mijn display, ik ben inderdaad niet gelukkig. Ik poets elke dag een deel van het glas, eens zal het toch wel weer egaal worden ….toch :D

• telemaniac.nl

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Loes

Laat ik het zo zeggen:

ik zou meer respect voor de posts van telemaniac hebben als hij te niet ondertekende met zijn site en een andere naam nam. Dit is te erg.