waar kan ik de 8310 het goedkoopst krijgen ?

• Frits

Zeg het maar

• everlast

www.gsm.nl

• Poit

Kijk ff op www.telecomvergelijker…

• everlast

je moet niet op telecomvergelijker kijken…..echt waardeloos…..heb al zoveel verschillende abbo´s gehad en altijd na een tijdje surfen kwam ik zelf op wat goedkopers terecht. telecomvergelijker wordt gesponsored door een groot aantal shops en dus ook alleen die shops komen voor bij de vergelijking. Maar je zal zien als je maar een tijdje zelf zoekt. Check ff gsmshops.startpagina.nl dat je heel wat goedkopere aanbiedingen zal tegenkomen.

• telemaniac.nl

Eeeeeehhhhh, BS ofwel onzin, TV is onafhankelijk

www.telemaniac.nl

• istanbullu

Onafhankelijk my ass, veel gsm-shops staan er inderdaad niet op. Het is net als bij gsmshops.startpagina.nl degene die het meest betaalt krijgt de beste plek op de pagina. Idem bij TV, eigenlijk bij elke site, dus…..

• everlast

dank je wel istanbullu…..het zou dan toch wel errug slecht van die gasten zijn dat ik als leek binnen 5 minuten surfen 3 of 4 aanbieders vindt die goedkoper zijn..dus euh…..veel aanbieders komen er helemaal niet op voor. Voorbeeld ?? okay dutchtone 30 abbo met nokia 6610 voor 1 jaar. Bij phonehouse.nl gratis telefoon zonder aansluitkosten. Tik het in bij TV en daar komt phonehouse niet eens op voor. Dank u !!!

• istanbullu

Wat dacht je van GSMTRACK.nl op dit moment DE goedkoopste, maar wordt ie op TV genoemd? Never nooit dat ik hem daar tussen zie.

• vivacom

GSMTRACK.NL is niet de goedkoopste.

• nokkia_nl

INDERDAAD