T-mobile?

• Roos

Hoi ik heb een vraagje, ik wil een T-Mobile abo afsluiten. Nu lees ik inene een actie tegen deze maatschappij. Zou graag jullie ervaringen willen horen, met het oog op betalingen en facturen, bereik etc of dat allemaal goed is en goed gaat.

Alvast bedankt

• WitteWel

Ik heb inmiddels de eerste T-mobile facturen binnen en zijn net zo duidelijk voor mij als de oude BEN facturen.(behalve het iets andere lettertype)

Deze bevallen me tenminste tig keer beter als de facturen van KPN of Debitel.

3 jaar BEN gehad en geen probleem ondervonden , ik vind ze wellekker goedkoop tegen over de rest , en h'n netwerk is tegenwoordig goed op orde.

Je beltegoed kan je bekijken op de site van T-mobile ook is het daar mogelijkom je rekening tot op het bot uit te zoeken.

Belstatus loopt nu nog wel iets achter op internet , maar ik verwacht van T-mobile dat dit probleempjes zijn die snel verholpen zullen worden.

Ik zelf heb geen last van onbereikbaar zijn ook niet in Z.O -brabant tegen de grens aan.

Voor meer info lees je volgende topic maar eens goed door.

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1000&i=3372&t=3372

Volgens mij allemaaldikke bullshit van ontevreden klanten , want ik heb er sindsdien niets meer van gehoord en er was ook niemand met goede argumenten tegen T-mobille aan kwam.

Succes , WitteWel

• Poit

Ik heb nu T-Mobile voor bijna een jaar en altijd zonder problemen. Alleen ik stap toch weer over naar Dutchtone. Was hier in zeeland toch nog net iets beter en ik vind het makkelijker dat je alles in 1 hebt wat bij T-Mobile niet zo was.

• telemaniac.nl

Goed idee Poit, maar heb even geduld tot april met de overstap…… hebben een paar leuke acties in de planning staan.

www.telemaniac.nl

PS. ff een pietsje spam, mag toch ook wel eens een keer