Ik heb inmiddels de eerste T-mobile facturen binnen en zijn net zo duidelijk voor mij als de oude BEN facturen.(behalve het iets andere lettertype)
Deze bevallen me tenminste tig keer beter als de facturen van KPN of Debitel.
3 jaar BEN gehad en geen probleem ondervonden , ik vind ze wellekker goedkoop tegen over de rest , en h'n netwerk is tegenwoordig goed op orde.
Je beltegoed kan je bekijken op de site van T-mobile ook is het daar mogelijkom je rekening tot op het bot uit te zoeken.
Belstatus loopt nu nog wel iets achter op internet , maar ik verwacht van T-mobile dat dit probleempjes zijn die snel verholpen zullen worden.
Ik zelf heb geen last van onbereikbaar zijn ook niet in Z.O -brabant tegen de grens aan.
Voor meer info lees je volgende topic maar eens goed door.
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1000&i=3372&t=3372
Volgens mij allemaaldikke bullshit van ontevreden klanten , want ik heb er sindsdien niets meer van gehoord en er was ook niemand met goede argumenten tegen T-mobille aan kwam.
Succes , WitteWel