gsm nederland

• patricia

Geachte forum bezoekers…

Ik wil bij gsm Nederland een mobiele abonnement afsluiten met een nokia 8310

nou was er vorige week een aanbieding met een debitel safe abonnement voor 2 jaar was het toestel gratis en dan kreeg ik binnen 6 weken 100 euro terug gestort op mij rekening deze aanbieding gelde tot 14 maart nu is er weer een nieuwe aanbieding met dezelfde abonnement maar nu krijg je 150 euro terug gestort op je rekening nu ben ik al wat winkels afgelopen zoals debitel,vodafone,kpn maar geen ene winkel heb zo aanbieding en alle winkels waar bij je de toestel nokia 8310 wil hebben moet je een vrij duurdere abonnement afsluiten dus nu vraag ik me af is deze site wel eerlijk en krijg je wel wat toegestuurd af is het allemaal oplichterij

wie weet meer hierover of heb iemand met gsm Nederland ervaring

alvast bedankt

• vincent

`Deze site is zeker eerlijk!

Heb een paar maanden geleden via deze site mijn contract verlengt met een nieuw toestel en dat scheelde ook behoorlijk met wat sommige winkels mij konden aanbieden.

Suc6

• Rafael

Hoi,

Bestel niets bij deze klotezaak! Heb op 10 maart een telefoon + T-mobile abonnement besteld, maar nog geen telefoon met SIM-kaart ontvangen (inmiddels is het 25 maart). De levertermijn zou 2 a 3 werkdagen zijn. Het eigenaardige is wel dat ik gewoon in het klantenbestand van T-mobile sta. Bovendien reageren ze niet op gestuurde mailtjes en ook telefoontjes worden niet beantwoord laat staan dat je een bandje te horen krijgt!

Tip: koop niets bij GSM-Nederland!!

Groeten