Heeft iemand daar wat van gekocht?
Hoe is het bevallen?
Nou, nog geen echte ervaring, maar heb afgelopen vrijdag, gisteren dus een Nokia 7250 in de kleur paars besteld, met een t-mobile abonnement. Werd vanmorgen om 11.00 al gebeld, trouwens door een heel vriendelijk meisje, die mij vertelde dat ze vandaag alleen blauwe hadden binnen gekregen, indien ik dus van kleur veranderde zou het toestel maandag al verzonden worden, anders zou ik een paar dagen langer moeten wachten. Ik heb dus gekozen voor een blauwe, ben benieuwd of ie dinsdag daadwerkelijk geleverd wordt. Ik houd jullie op de hoogte.
Groetjes, Johan
Wou ik net gaan vertellen, vanmorgen keurig om half 10 de postbode aan de deur, met een pakketje met daarin mijn blauwe Nokia 7250 en mijn T-Mobile simkaart.
Ik heb er dus werkelijk niets op aan te merken, keurige rekening erbij, onder rembours verstuurd, afrekenen en bellen, wat wil je nog meer ?
Als het weekend er niet tussen had gezeten, hadden ze volgens mij echt in 2 dagen kunnen leveren, ga zo door ! !
En natuurlijk is mijn ervaring er maar eentje van velen, en ook daar zal ongetwijfeld wel eens iets fout gaan, maar ik ben tevreden met de geleverde service.
Als er nu ook nog eesn geen kinderziektes in mijn Nokia zitten, kan het wat mij betreft niet meer stuk.
Prettige avond.
Johan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?