dutchtone

• everlast

hoe zit het met het bereik nu van dutchtone ?? en is het echt zo dat echt ALLES binnen de belbundel valt ?? maw alles wordt van het vaste bedrag afgetrokken tot het echt op is ???

• casey

Ik bel al 2,5 jaar via dutchtone (1jaar abonnement en 1,5 jaar pre-paid),

naar volle tevredenheid.

Als mijn aanstaande mobieltje verkrijgbaar is (philips fisio 825) dan neem ik weer een abonnement bij dutchtone.

Ik woon in Rotterdam en werk op het water maar heb nog nergens meegemaakt dat ik geen bereik had.

Ik weet dat bij de allin abonnementen sms en beltegoed in één ‘'bundel’' zitten.

Nu met pre-paid krijg ik een aparte rekening voor 0900 nrs.maar ik weet niet hoe dat bij de concurenten is.

Ik heb wel getwijfeld over T Mobile omdat ik had gehoord dat deze intussen van een goede kwaliteit was maar ik heb van vrienden en kennissen zulke slechte dingen gehoord dat ik lekker bij dutchtone blijf.

• speldje

Nou,

ik heb al 2 jaar last van gebieden in Nederland waar de ontvangst slecht is.

Zolang je op de snelweg zit gaat het wel, maar op diverse plaatsen in het land valt het signaal gewoon weg als je een paar kilometer van de snelweg bent.

• Jack

ik kom zo'n beetje overal als vertegenwoordiger, en heb nog nooit meegemaakt dan mijn berreik onvoldoende is. Dit terwijl ik constant overal bel en gebeld wordt. Dus ik beveel dutchtone aan.