Kan bij bestelmaar.nl een goede cashdeal krijgen voor de verlening van een T-mobile 150 abbonement. Wie heeft ervaringen met deze shop? Betrouwbaar?
En zijn er nog andere goede acties voor de verlenging van dit abbonenment (rond 7 euro p.m.)?
Soleil
Beste mensen,
We zijn een groep consumenten die gebruik hebben gemaakt van de diensten van Ben, zoals het bedrijf nu T-mobile heet. Helaas hebben we allemaal dezelfde slechte ervaringen opgedaan namelijk:
* incorrecte rekeningen
* niet verzonden rekeningen waardoor geen betaling kon plaats vinden en dus werd afgesloten
* onterechte afsluitingen
* geen netwerk waar men wel netwerk zegt te hebben
* slechte kwaliteit van verbindingen
* onbeschofte behandeling aan de telefoon of niet bereikbaar.
Ga zo maar door.
Ben of nu T-mobile, weigert haar verantwoordelijkheid te nemen en gaat rustig door met charme campagnes terwijl het product uitermate slecht is. Vele consumenten trappen in de mooie praatjes van T-Mobile maar komen al snel van een koude kermis thuis, maar zitten dan wel vast aan bijvoorbeeld een twee-jarig abonnement.
We zijn op zoek naar consumenten die ook deze ervaringen hebben opgedaan en daardoor ook eventueel schade hebben geleden. We willen deze problemen publiekelijk onder de aandacht brengen. Het is slechts een topje van de ijsberg. En verder willen een gezamenlijke claim formuleren.
Heb je dezelfde ervaringen mail en we nemen contact met je op.
E-mailadres: klachten4tmobile@yahoo.com
Alvast bedankt!
Heb het zelf net uitgezocht en bestelmaar komt er het voordeligst uit. Omgerekend: 150 min. 1 jaar incl. entreekosten, kom je op 5,95 per maand. (12*22,50 + 50,00 - 248,68):12. Slechte ervaringen heb ik helemaal niet met Ben/T-mobile. Het verbaast me dat er zo'n actie is, want ik ben zelf al een jaar, tot alle tevredenheid Ben abonnee, maar misschien ben ik een uitzondering…?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?