GSM-STUNTER

• Cindy Matthews

Hallo,

Wie weet er wat van GSMSTUNTER, heb daar een bestelling gedaan, voor 2 abonnementen van debitel en twee nokia's 3310.

Heb het contract uitgeprint, met bankafschrift en kopie rijbewijs door gefaxt, en na twee weken helemaal niks van ze vernomen.

Heb heel de week gebeld, maar er word niet opgenomen, heb een mail gestuurd, daar word niet op gereageerd.

Het is allemaal heel vaag, of zou het zo druk wezen???

Wie heeft ervaring met GSM_STUNTER?????

Ben zeer benieuwd…….

Cindy Matthews

• Erik

Hey Cindy, heb vorig jaar ook 2 nokia's 3310 via hen besteld en nog een ander debitel abbo, bereikbaarheid is een probleem, maar na 3 weken had ik mijn spullen en heb er nog steeds plezier van!!

• Cindy Matthews

nou ik wacht nog maar even af dan, ben in ieder geval blij een positief berichtje te horen, geeft weer wat hoop dat het nog komt!!

Bedank !!

Misschien dat er nog meer mensen er bekend mee zij, hoor het graag!!

Groetjes Cindy

• WitteWel

Hoi Cindy.

Dat is nou net een van de negatieve kanten van GSMstunter.

Maar wees niet ongerust , je spullen en evt cashdeal krijg je echt binnen hoor !

Wat acties betrefd kan je nergens anders terecht.

Cashdeals worden meestal na zo'n 3 maanden uitbetaald en niet na 2 maanden zoals word beloofd . jammer maar waar.

Ik zelf heb al meerdere keren gekocht bij GSMstunter.

Succes , WitteWel

• Cindy Matthews

Ok bedankt ook voor jou reactie, maar nog een vraagje…

Hoe weet ik nou of alles goed is aangekomen, dat alles goed leesbaar was via de fax, enz.. want ik heb echt nog helemaal niks gehoord, niet eens een bevestiging, is dat normaal?

Groetjes Cindy

• WitteWel

Yep , is helaas normaal.

Je krijgt geen bevestiging , soms kom je er tussendoor met bellen.

Maar hierdoor zullen ze het drukker krijgen met telefoontjes en mailtjes beantwoorden waardoor het nog langer kan gaan duren ;-)

Tot nu toe heb ik elke keer nog m'n toestel binnen 6 werkdagen binnen gehad.

Met sommige acties loopt het zo storm dat ze het nauwlijks aankunnen.

Succes , WitteWel

• hanveld

Ik had vorige week via gsmstunter binnen 1dag bevestiging via email en binnen 3dagen een nieuw abbo thuis.

En vorig jaar is het ook perfect gegaan ,met twee abbo's

Voor mij een perfecte site.

Als het echt niet lukt bel de helpdesk(niet mobiel) en als ze in gesprek zijn druk je op de toets 5 en hang op.Je wordt dan terug gebeld als de lijn wel vrij is

suck6 hans

• twijfel

Als ik jullie stukjes lees kan ik dus met een gerust hart een abbo afsluiten?

Ik ben ook nog aan het twijfelen tussen GSM stunter en GSM.nl en van de laatste hoor ik allen maar neg. berichten.

Groetes T.