Ik krijg nergens een abb.

• Ben

hahahaha Hans Eigen schuld Dikke bult!!! Boontje komt om zijn loontje !!! :D:D:D:D

,,I,, :D

• Luigi

“Wijzer geworden……..” als je dan nog tot deze uitspraken komt, lijkt me dat er weinig hoop meer voor je is, ik heb nu al medelijden met de provider die jou in de toekomst toch nog een kans wil geven!!!!

• johan

Dat is jammer ik weet wat je bedoeld. De rest van de mensen die op dit bericht hebben geantwoord zijn waarschijnlijk allemaal “perfect” hebben hun woordje klaar en weten precies hoe alles gaat en moet “denken ze” Dat zijn de mensen die de wereld beheersen, ja toch?

Schelden of opmerkingen maken zoals Zoek het maar uit! “kakkerlakken” enz. Waar zijn ze mee bezig.

Iedereen moet begrijpen dat hij of zij in een situatie kan raken waar hij of zij liever niet in zit, sommige zullen zeggen dat gebeurd mij niet, dat heb ik zelf in de hand.

Maar begrijp goed morgen kan alles anders zijn.

Ik ben niet gelovig, dat niet, maar heb echt een hekel aan die figuren die maar wat schreeuwen.

Zet je bijvoorbeeld je website adres in een antwoord in deze rubriek dan krijg je gemiddeld 100 mailtjes terug met “SPAM” bied je wat aan en zet je het websiteadres er niet bij dan krijg je 100 mailtjes waar kan ik de spullen bekijken!!!!

Ik bedoel eingelijk te zeggen alles is betrekkelijk. Sta open voor de problemen van iemand, hoe lastig dat ook is. Geloof mij maar, als jullie in een situatie terecht komen waar je liever niet in zit, ben je blij als er nog mensen zijn die begrip voor je hebben!

Helaas kan ik je geen ABB. aanbieden, omdat ik daar niet in handel.

Maar ik wens je in ieder geval sterkte.

Johan

www.sh……………………….