Ik krijg nergens een abb.

• Hans

In het verleden heb ik eerlijk gezegt er een zooitje van mijn abb. gemaakt.

Nu ben ik ouder (en gelukkig ook wijzer) geworden.

Het blijkt dat ik nergens meer een abb. af kan sluiten. Ik sta in een e.o.a. bestand voor wanbetalers. Een prepaidkaart is erug duur en ik wil zo graag een abb.

Weet iemand hoe ik dit het beste aan kan pakken.

b.v.d.

Hans

• Sjakiee

op iemamd anders naam zetten en hem elke maand betalen

• ..:: Nokkia ::..

Een abbo met een Borgsom is de oplossing…

• Hans

Borgsom?

Moet ik dat aanvragen bij de gsmshop als ik een abb. wil afsluiten?

• istanbullu

Gewoon nadat de winkel je heeft verteld dat je geweigerd bent, aangeven dat je van de borgsom optie gebruik wilt maken. Je betaald dan maximaal 250 euro of zo en na afloop van het abonnement krijg je je geld gewoon terug.

Wat je ook kan doen is naar je bank toegaan en een aanvraag doen voor een inzicht van wat er van je bekend is bij het BKR. Kosten ongeveer 10 euro. Je krijgt dan een lijst met bedrijven waarmee je ooit zaken hebt gedaan en hebt bedonderd, als je kan aangeven dat je weer clean bent bij deze bedrijven, kan je dat bij het BKR deponeren en worden je gegevens weer gewist of gewijzigd. Dan kan je weer lekker schulden maken :D

• Hans

hoezo lekker schulden maken?

Jullie kakkerlakken die zorgen ervoor dat alle kosten zo enorm zijn gestegen.

Ga lekker je moeder @!#$ en val anderen niet lastig

• istanbullu

Ik geef je een advies @!#$, dat andere was gewoon een geintje tussen de bedrijven door. Als je dat niet begrijpt ga dan bij een andere forum klagen. Idioot.

• Xi_Master

Hans schreef:

Nu ben ik ouder (en gelukkig ook wijzer) geworden.

Ik merk er anders weinig van. Zo'n reactie kun je verwachten Hans. Dat jij wel wilde bellen en niet wilde/kon betalen is toch niet de schuld van ..::Nokia::..?

Je geeft zelf toe dat je er een zooitje van hebt gemaakt. Dan zit je nu ook maar met de gevolgen ervan…zoek het maar lekker zelf uit, of koop een postduif. Vreet voor € 5,- per maand voer en je kan onbeperkt sms'en met zoveel tekens als je wilt. :D

• MASTER

Wijze woorden hoor Hans.Een kind kan dat niet bevatten en gaat gelijk schelden,nu dat je ouder en wijzer bent zoals je beweerd kan het alleen in theory en niet in praktijk. Kortom wordt volwassen en zie dingen gelijk niet als een belediging als iemand een grapje maakt.

Volg gewoon die tip die NOKKIA jou gaf.

(youre mobile is dead get a P800) groeten van de Master

• Ralf

want een achterlijke kerel zeg….Lekker laten uitzoeken zo iemand…het liefst zelfs geen abbo meer laten hebben…