Ben opzeggen ?

• Peter

Vanaf wanneer kan dat ? Ik ben niet tevreden met Ben… Heb binnen bijna nooit ontvangst en de smsjes komen bovenop je belbundel. Ga weer terug naar Dutchtone denk ik, zag dat gsmdealer de motorola t720i met een allin 30 gratis leverde dus dat leek me wel wat :) Alleen nu moet ik weten of ik me abbo al op kan zeggen…

• Remond

Peter,

Ik ben bang voor je dat ze daar moeilijk over gaan doen,

maar nooit geschoten is altijd mis :-)

Groeten,

Remond

• WitteWel

Als je , je van te voren even goed informeerde wist je dat de sms'jes bovenop je belbundel komen :?

lijkt me geen reden dus.

Hoe lang heb je het abb. ??

WitteWel

• Peter

Ja dat wist ik ook wel, maar aangezien ik steeds meer ben gaan smsen is een dutchtone abbo nu toch voordeliger… Heb het abbo nu volgens mij 8/9 maanden…

• ATB

Je kan vanaf 25/2 een SMSbundel nemen bij je abonnement. Bijvoorbeeld 80 berichten voor 8 euro of 120 berichten voor 12 euro. Dat is goedkoper dan bij Dutchtone.

• Peter

dat is ook nog een optie ja… maar ben eigenlijk toch niet zo tevreden over ben. heb hier minder ontvangst als dutchtone ook

• Ralf

is het niet gewoon zo dat je een nieuwe gsm wil :D….

maar als je je abbo 9 maanden ongeveer hebt…waarom dan niet nog ff 3 maandjes w88???

hoef je ook niet moeilijk te doen…

• Peter

ja kwil eigenlijk ook wel een nieuwe telefoon maja :P alleen nu zijn der wel goeie aanbiedingen van dutchtone dus ja.