telecom.nu, een heel verhaal

• Kim

heeft iemand van jullie ook niet zulke goede ervaringen met deze site?

ik heb een telefoon besteld via internet, kreeg binnen twee dagen een formulier thuis met daarbij een form. voor abbonnement, maar na het insturen van mijn gegevens, heb ik al bijna 2 weken niets emer gehoord.

Op email wordt niet gereageerd en als ze bschikbaar horen te zijn (4 dagen p.w. en dan 2 uur per dag) zijn ze of ‘in gesprek’ of ze werken aan eht ‘netwerk’. Toen ik net iets na de tijd dat ze beschikbaar zouden zijn belde, werd ik ineens wel doorverbonden naar ‘een van de werknemers’, maar toen werd de telefoon opgenomen en direct weer neergelegd.

• Joke

Ik weet dat ze slecht te bereiken zijn maar dat is haast elke internet shop. Betrouwbaar zijn ze wel, ze hebben het alleen erg druk.

Ik heb verschillende abonnementen daar afgesloten en altijd op tijd mijn geld terug gehad. Ze hebben ook een zaakje in Haarlem.

Misschien kun je faxen dat werkt misschien beter.

sukzes

• istanbullu

De laatste keer hadden ze geen 6610 in voorraad, uiteidelijk heb ik een 7650 genomen met een debitel abonnement. Achteraf een veel betere keus, maar het duurde wel een maadje meer om het allemaal voor elkaar te krijgen. Ze hebben wel netjes op al mijn mailtjes en telefoontjes gereageerd, daar ben ik wel tevreden over. In het verleden heb ik en vele vrienden van mij, vaak zaken gedaan met deze site en het is altijd goedgegaan. Ze hebben ook meestal de betere aanbiedingen, en ik denk dat ze daarom het zo druk hebben dat ze weleens foutjes maken.

Mijn conclusie is gewoon afwachten, uiteindelijk komen ze je toch wel tegemoet.

• Kim

Heel erg bedankt!

Ik zal nog maar even afwachten dan.

• Bernd

Zeker geen slechte ervaring mee. Heb r 2x een ab. afgesloten. de eerste keer ging mn mobiel na het verlopen van de ab. periode stuk, ze hebben hem wel gratis gemaakt. Het duurt alleen wel wat lang voordat de post op de mat ligt.

• Kim

Heb inmiddels nog niks ontvangen van ze, dus heb hoop opgegeven