tfortelecom

• everlast

Kan iemand mij vertellen of die aanbieding van tfortelecom.nl van de 6510 met een ben regelmatig abbo voor een jaar is of voor twee jaar ? En als het voor twee jaar is weet iemand wat het daar kost met een 1jarig vaak abbo ??

• Remco

Ik ga ervan uit dat het 2-jarige abbo's betreft, maar het beste lijkt mij om er even langs te gaan. (en het hier te posten, ik wil het namenlijk ook weten maar die hagel ziet er zo vochtig uit :S)

• everlast

het betrof inderdaad een abbo van twee jaar en met een vaak abbo van ben van een jaar betaalde je nog 59 euro dus een regelmatig abbo van een jaar zal nog wel een stukje hoger liggen dus niet interessant

• Remco

Nou… voor zover ik weet (en ook op de website staat) krijg je een 6510 bij een ben regelmatig abbo van 2 jaar gratis, alsmede een 8310. (de 6510 is echter beter, dus dat terzijde).

• nowo

Nou… voor zover ik weet (en ook op de website staat) krijg je een 6510 bij een ben regelmatig abbo van 2 jaar gratis, alsmede een 8310. (de 6510 is echter beter, dus dat terzijde).

en wat kost t voor ben regelmatig 1 jaar? is dat bekend