Nu ook particuliere aansluitingen

• telemaniac

Sinds een paar dagen hebben we op de site ook de mogelijkheid aangebracht om particuliere aansluitingen te plegen. Iedere willekeurige particulier kan bij ons een aansluiting aanvragen met aantrekkelijke cashdeals. Natuurlijk moet je ook bij ons de zeer lucratieve Dutchtone cashdeals per mail opvragen. Dat zijn nu eenmaal de regels bij Dutchtone.

Mvg,

www.telemaniac.nl

• istanbullu

Joepie :D

• Xi_Master

In maart loopt mijn Vodafone (Debitel) abbo af…stel: ik sluit een Ben Vaak abbo af…kan ik die ook in Maart laten ingaan, zodat mijn abbo overloopt + nummer?

• telemaniac

Helaas helaas, dat gaat niet. Je kunt je abonnement wel vast opzeggen en aangeven dat je het nummer wenst te porteren. Even een 10 daagjes van te voren een Ben aansluiten en klaar is kees.

Let wel heeeeeeel goed op dat je een bevestiging ontvangt van Debieltel en je een einddatum hebt. Anders ben je gewoon je nummertje kwijt.

Mvg,

www.telemaniac.nl

• Xi_Master

hmmm…ok; misschien ligt er in maart wel een wel een e-mailje op je deurmat…:D. Bedankt!

p.s. het ging me niet om Ben, maar om de vrij hoge cashdeal die ze momenteel hebben….:D