HELP, abbo afsluiten

• aladdin www.dart-toernooien.nl

hi,

ik heb een probleem….

zit nu 2 jaar bij dutchtone maar nog steeds vind ik het bagger kwaliteit (netwerk) en ze stellen gprs steeds maar uit.en lijkt wel of ik elke maand met minder bellen meer moet betalen….

nu wil k eigenlijk naar KPN of Vodafona maar aangezien ik negatieve vermelding heb bij het BKR wilt geen maatschappij mij aannemen als klant zondar dat ik 500 euro borg vooruit moet betalen……

niet normaal toch, terwijl ik al 2 jaar lang bij dutchtone geen rekening gemist heb…

wie weet er hoe ik dit moet aanpakken???

of waar je abbo af kan sluiten zonder credit check…..

HELP ME!

• istanbullu

Volgens mij doen KPN en Vodafone helemaal niet aan krediet-controle. Anders hadden ze mij bij vodafone/debitel nooit 3 abonnementen gesleten.

• telemaniac

:?:?:?:?:?:?:? De strengste checks in de biz doen ze bij Voda. Heb je een vaste aansluiting bij KPN zonder dikke achterstanden, dan maak je een goede kans.

www.telemaniac.nl

Door KPN keihard afgewezen

moest dus bij hun 500 euro borg betalen voor een abbo, terwijl ik 2 jaar gelee ook bij hun abbo heb gehad zonder problemen en netjes afgesloten…. geen thuis aansluiting etc……….

echt vreemd

word gewoon niet geaccepteerd voor ik zoveel geld naar hun overmaak!

• Paul

ja… je wordt wel degelijk goed gecontroleerd alvorens ze jou aannemen op het netwerk… Uiteraard kan je het altijd proberen en als j wordt aangenomen is dat mooi meegenomen. Anders ben je altijd aangewezen op de ‘derde’ partij providers zoals dutchtone (maar daar wil je weg), Ben en O2. Ik denk persoonlijk dat Ben dan de beste optie is… het blijft lastig als je bij het BKR vermeld staat…

Paul

www.gsmdealer.nl

• istanbullu

Ik heb inderdaad een vaste aansluiting gehad en nu weer en ik heb ook nooit een betaling gemist. Wat dutchtone betreft die hbben mij een aantal jaren geleden dus afgewezen, daarom vindt ik het eigenlijk ook best vreemd dat vodafone mij gewoon aannam.

ik heb ook aleens gehoord dat vodafone wat makkelijker is….

althans mijn maatje kreeg het daar ook voor elkaar…

maar BEN accepteerde mij ook niet!