P800

• Elvira

hoe lang denken jullie voordat de SE P800 in de winkel ligt???

• imode-live.nl webteam

jaartje of 3

• ..:: Nokkia ::..

Die vraag werd een jaar geleden ook al gesteld :D

• GSMfreaks

whahaha :D

gaat goed zo!

Greetz Peter

• Elvira

Een ding is zeker, de hele dag over mobieltjes praten heeft jullie geen goed gedaan. Dat kleine beetje herseninhoud wat jullie hebben is wel degelijk aangetast.

Triest, een normale vraag…nooit geleerd om gewoon antwoord te geven en als dat te veel moeite kost sla dan lekker het onderwerp over in plaats van perse dan maar een bijdehand antwoord te plaatsen.

• Sjoerd

Beetje zielig hoe er gereageerd wordt ja. Oorspronkelijk zou de P800 vierde kwartaal van 2002 op de markt komen. Dat is echter niet gelukt. De verwachting is dat 'ie nu binnen een maand of 2 wel op de markt is. Nog even geduld dus.

• istanbullu

ls je zelf een beetje slim zou zijn, dan had je de zoekfunctie gebruikt en had je een schat van info kunnen vinden. Maar nee, zelf veel te lui. Ik vindt de reacties die je hebt gekregen nog beschaafd.

• telemaniac

Elvira klinkt heeeeel spannend, dus ik geef beschaaft antwoord :D

Hij is leverbaar in week 6.

www.telemaniac.nl

• Elvira

Dank jullie wel heren. Ik had inmiddels op het andere forum ook al het een en ander gelezen over wanneer het toestel te koop zal zijn.

• Xrikus

http://www.mindmerge.nl/

daar kan je hem al bestellen….

volgens site:

“Volgende zending, midden volgende week: 15 units. Dat betekent dat wanneer je nu besteld en betaald, je eind volgende week een P800 in huis hebt. ”