Bureaulader N7650

• Frank van Beusekom

Weet iemand waar en voor welke prijs ik de bureaulader van de N7650 kan krijgen?

Alvast bedankt

Frank

• Paul

op mijn website voor 45,00 euro :D ik ben niet de goedkoopste trouwens… :D

Paul

www.gsmdealer.nl

• jack

Bij de Duitse webshop http://www.handybude.de staat hij te koop voor € 22,90.

Internationaal rembours is € 7,90 en levertijd 8 tot 10 dagen.

Bij elkaar kost je dat dus €30,80.

Ik ga dat ook maar eens doen denk ik…

Dus ga naar http://www.handybude.de en klik bovenin op ‘Handyzubehör’

Dan zie je een lijst met Nokia en Siemens modellen, klik op Nokia 7650.

Dan komen er een aantal onderdelen tevoorschijn. Klik op het 3e plaatje waar de bureaulader opstaat. En daar kun je 'm bestellen… wijst voor zichzelf.

Als je op ‘bestellen!’ hebt geklikt, kun je bovenin de balk op ‘warenkolb’ klikken en je gegevens invoeren.

Als dat gebeurd is, krijg je een mailtje met het verzoek het bedrag op een Duitse rekening te storten, dus dat moet je eventjes via internetbankieren doen. Hebben ze het geld ontvangen, duurt het nog 8 tot 10 dagen voordat je 'm hebt…

Heel verhaal, maar scheelt je dus wel 15 euro.

• Frank van Beusekom

ben er zelf waarschijnlijk al uit. Dacht dat ik hem bij de Mediamarkt in Rotterdam voor 25 euro had gezien. Volgens mij ook de originele dcc 1. Maar dat weet ik niet zeker. Het rare is alleen dat ik vandaag Mediamarkt Den Haag heb gebeld, en daar hadden ze hem voor 40 euro! Das op zich wel vreemd. Een prijsverschil van 15 euro tussen twee verschillende vestigingen. Ga van de week ff in R'dam kijken en dan laat ik het ff weten

frank

• hans

Gewoon te koop bij Mobileplaza.nl voor euro 39.50

Hans

• Imode-live.nl webteam

Media markt ddoet zijn eigen inkoop het is zelfs zo

dat een mediamarkt in rotterdam centrum goedkoper kan zijn dan in rotterdam alexander aldus een mediamarkt medewerker ;)

• erik

Je kan hem bij T for Telecom halen voor 29,95 heb ik ook gedaan. Ziet er trouwens best mooi uit. Een van de wenige keren dat een bureau lader dezelfde kleur is als het toestel.