HulP!!!!!!!

• minkjuh

ik wil graag jullie ervaringen met www.belstelmaar.nl…..ik wil daar misschien een ben abo Vaak besteelen voor maar 3,33 per maand maar aangezien dak geen 18 ben moet mijn moeder ut afsluiten en zij heeft haar twyfels erover duz als jullie wat argumenten hebben maak je mij errug blij:

1. hoe kunnen ze dat zo goedkoop doe

2. Zit er geen adder onder

haar vragen

alvast bednakt

greetz Minkjuh

ps zo ver ben ik al gekomen:

ik dnek dak utt al snap kijk:

Je betaal elke maand gewoon 22,50 per maand aan BEN

Maar je krijgt van dat internetbedrijf/site een x bedrag trg gestort dat het uiteindelijk maar 3,33 is of niet ???

• ..:: Nokkia ::..

Even een ervaring om te laten zien dat via zO'n site niet altijd het goedkoopst is:

Laatst een BEN-Vaak 1 jr. afgesloten in de winkel (Belcompany in dit geval) i.c.m. een Nokia 8310 voor € 14,99. Heb geen aansluitkosten. Betaal een jaar lang 12 x € 22,50 = € 270,=. + die 8310 kom ik op € 284,99. uit. Heb die telefoon verkocht voor € 270,=. Ik betaal dus per saldo voor dat abonnement € 14,99. / 12 = € 1,25 per maand waarvan ik 2,5 uur per maand gratiz kan bellen.

Geen gedoe via site en gewoon afgesloten in de winkel. Dat wilde ik even kwijt :)

Maar goed om even bij je vraag te komen:

Het geld dat ze op je rekening storten, daar hadden ze anders de korting van betaald voor het door jouw gekozen telefoon. (maar nu krijg je dus geld i.p.v. toestelkorting)

• minkjuh

maar krijg je het 120% cker trg das mijn vraag en hoe kunnen zew het zo geodkoop maken ?!?

Ze kunnen het zo goedkoop maken omdat ze een bepaald bedrag van de provider (in dit geval BEN) krijgen voor elk abonnement dat ze afsluiten.

Of je het 120% c-ker terug krijgt kan ik je niet vertellen, misschien dat er iemand anders ervaringen met dat ‘bedrijf’ heeft…

• Ray

ik heb er nooit wat besteld maar op internet lees ik vooral positive verhalen over bestelmaar.nl.

punt is bij gratis-gsm.nl nu ben vaak voor 3,25 per maand!

oh ja het is misschien slim om een webshop ff te mailen of te bellen van te voren om te zien of dat ze reageren. Als ze niet bereikbaar zijn zou ik er niks bestellen.

• Ray

ytrouwens dat geld krijg je wel terug hoor(tenzij ze failliet gaan). alleen kan het af en toe wel langer duren dan ze zeggn.

• maurice

Was dat een aktie dan?

Ik bedoel dat de Nokia 8310 14,99 heeft gekost?

• Xi_Master

check het forum

Kijk even hier:

• Wovelaar

Ik heb goede ervaringen met bestelmaar in juli heb ik een volledig gratis Ben vaak abo met hen afgesloten en het bedrag binnen de afgesproken 45 dagen weergekregen. Vorige week nog een ben Vaak abo afgesloten, de euro 3,33 actie, binnen een week thuisgestuurd gekregen met credit nota. Vragen worden keuring beantwoord per mail en telefonisch zijn ze redelijk tot goed bereikbaar.

Ik heb er het volste vertrouwen in zeker.

Wovelaar