debitel contractverlenging

• everlast

Hello,

Kan iemand mij vertellen of debitel werkt met een zogenaamde korting op een nieuw toestel als je je contract bij hun verlengt ?? Zo ja is dat interessant of is het interessanter om te switchen van provider ??

Vaak zie je dat het interessanter is om naar een ander abbo te gaan heb ik gemerkt. Echt vaag is dat….dat betekent dus dat je als klant minder korting hebt als als potentiele klant. Dus iemand die waar je al geld aan verdient die moet meer betalen als iemand die nog een abbo moet aanvragen. Rare situatie. Werk zelf in een groothandel, maar iemand die veel bij ons koopt krijgt toch altijd nog een hogere korting dan een nieuwe klant die zich nog moet bewijzen toch ??

Ook debitel weet toch dat je niet eeuwig met een telefoontje kunt ?? en heb nu bijna een abbo van twee jaar bij hen achter de rug dus zit echt aan een nieuw telefoontje vast.

Bedankt alvast voor jullie reacties.

greetz everlast

p.s. heb momenteel een abbo van 17 euro per maan ofzo. En heb deze nu bijna twee jaar gehad

• Joke

Je moet niks meer afsluiten bij Debitel grotere kutprovider als debitel en o2 bestaan er niet.

Bij debitel beantwoorden ze je brieven niet , bij 02 ook niet , als er problemen zijn, en die heb ik met ze, kan je 10 keer je brief sturen e-mailen faxen , ze laten gewoon niks horen.

Bovendien kan je je belminuten niet meenemen die ben je gewoon kwijt als je ze niet opmaakt n een maand.

Dan kan je beter bij dutchtone of ben, kpn gaat ook wel , een abonnement afsluiten

Je moet eens kijken bij GSM shops daar kan je hele goede en goedkope abonnementen afsluiten.

GSM correct, Algebeld of bestelmaar gsm stunter daar kan je best iets bestellen, die zijn betrouwbaar. als je het een beetje goed uitzoekt heb je voor een prikkie een nieuw abonnement met of zonder telefoon. Sukzes

• telemaniac

Om je vraag WEL te beantwoorden.

Ja je kunt bij Debitel verlengen. Je korting hangt evenwel sterk af van je belgedrag.

Minimale bellers vallen in klasse 1 tot 3, grotere bellers {dus veel en vaak over de belbundel gaan} in 3 tot 5. Kan dus varieren van een habbekrats tot een aanzienlijk bedrag waar je menig telefoontje voor kan uitzoeken.

www.telemaniac.nl