michel rijfkogel

• jack

Beste mensen,

kan IEMAND deze idioot bannen??? Hij doet hier niks anders dan spammen voor zijn bedrijf:

Auteur: michel rijfkogel (—.rott.chello.nl)

Datum: 12-01-03 16:49

je moet is gaan kijken op www.rotterdamunlockservice.nl hele goede en snelle service en lagere prijzen als bij de bekendste onlineverkoop sites

Datum: 13-01-03 14:07

thijs als ver vangers komen de 6100 en de 5100 kijk maar ens op www.rotterdamunlockservice.nl daar staan ze afgebeeld en ze komen ongeveer in het eerste kwartaal dus eerste 4 mnd van 2003

Datum: 13-01-03 14:05

ja hoor die zijn er wel moet je maar is kijken op www.rotterdamunlockservice.nl daar kan je ze online bestellen groeten

Datum: 12-01-03 16:44

dan moet je is gaan kijken bij www.rotterdamunlockservice.nl deze jongens doen er echt alles aan om je te helpen in vergelijking met anderen daarom laat ik alles daar repareren

Datum: 12-01-03 16:42

dit bedrijf dat ingeschreven staat bij de kvk onder nr 24343102 richt zich op het online verkopen van gsm producten,unlock benodigtheden.gsm telefoons en 27 mc zendapparatuur , ook doen ze allerlei reparaties en inbouwen van andere verlichting en natuurlijk het unlocken van alle gsm telefoons. ze hebben echt van alles tegen hele lage prijzen ik heb ze vergeleken en ze zitten echt onder de prijzen van de concurent dus kijk snel en oordeel zelf

—-

• ..:: Nokkia ::..

Veel Spam van o.a. de door u vermelde persoon is reeds door mij/ons verwijderd. Wat nu op dit forum te zien is (veel) minder dan er in werkelijkheid geplaatst is. Voor een ban had het nog wat extremer gemoeten, nu heeft de persoon in kwestie nog een kans om tot bezinning te komen.

Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd.

• michel rijfkogel

wat nou spammen da's gelul ik zeg allen waar het op staat maar ban me maar zal mij een zorg zijn het enige wat ze hier doen is roddelen over een andermans rug en zo het verten onder iemands neus weg halen die hard voor zijn boterham bezig is

Allicht.

• telemaniac

:D

De enige juiste reactie Nokkia, je komt al helemaal in je rol he :D:D:D:D:D

www.telemaniac.nl

• telemaniac

En let ff op de vorm van de tekst en smileys :D

• jack

Nokkia, bedankt voor je reactie :D

Keurig Nederlands trouwens :)

Je hoeft trouwens niet U te zeggen! Ben maar gewoon een gsm-freak van 22 jaar :)

Trouwens, Michel leert het langzaam, hij gebruikte in die post geen link naar zijn site ;)

Overigens wil dat niet zeggen dat ik geen respect heb voor Michel zijn bedrijf.

WhaHAhahah :D

Hahaha, okey dan ;)

• Paul

en ik krijg van die mafketel een mailtje in mijn box dat ik een zeikerd ben met al die SPAM-meldingen…

Paul

www.gsmdealer.nl