nieuwe online verkoop site met hele lage prijzen

• michel rijfkogel

dit bedrijf dat ingeschreven staat bij de kvk onder nr 24343102 richt zich op het online verkopen van gsm producten,unlock benodigtheden.gsm telefoons en 27 mc zendapparatuur , ook doen ze allerlei reparaties en inbouwen van andere verlichting en natuurlijk het unlocken van alle gsm telefoons. ze hebben echt van alles tegen hele lage prijzen ik heb ze vergeleken en ze zitten echt onder de prijzen van de concurent dus kijk snel en oordeel zelf

• Xi_Master

waar?

• michel rijfkogel

hoe bedoel je waar heel makelijk de naam zegt het al rotterdam unlock service oftewel uit rotterdam maar via de online verkoop site worden depullen door het hele land verstuurd

• peter

http://www.rotterdamunlockservice.nl

• michel rijfkogel

ja klopt peter http://www.rotterdamunlockservice.nl/

• Maykel

Ziet er inderdaad voordelig(er) uit. Zat net alleen wel even in de leveringsvoorwaarden en -condities te lezen en las dat het bij deze aanbieder moeilijker/niet mogelijk om bestelde artikelen terug te sturen als ze onverhoopt niet helemaal naar je zin zijn. Ik vind het zelf wel belangrijk dat dat kan.

Maarre, in vervolg op het onderwerp: ik heb vandaag twee 8310-frontjes besteld voor een stuk minder dan waarvoor ze doorgaans worden aangeboden (18 euro p.s., origineel Nokia). Deze zijn bij de ‘gerenommeerde’ aanbieders zo'n 29,50. Ik zal eens kijken of het wat is en hoe snel ze geleverd worden.

Groetjes, Maykel

• Maykel

Frontjes waren gisterenmiddag besteld en vanochtend geleverd.. Origineel spul, in de bekende, langwerpige blisterverpakking.. Keurig folietje op het display en duidelijk niet meer gerommeld o.i.d. Snap niet hoe ze het doen voor dat geld..

• Xi_Master

Dit begint erg veel op spam te lijken…de € 18,- frontjes zijn van Siemens; de 8310 frontjes kosten gewoon € 25,70…

• Xi_Master

19,50 incl. verz.

ff 6,20 voordeliger per frontje

• arjan uithol

waar krijg jij ze zo goedkoop dan???